400 ur za enega Bentleyja Mulsanne

8. 9. 2009
Deli

Kalifornijski Pebble Beach Concours je bil glavni oder za predstavitev naslednika Bentleyjevega Arnagea.

Za Mulsanna pravijo, da ni evolucija, ampak plod na papir izlitega znanja, kar je razvidno tudi iz oblike, saj je vse novo, le vzvratna ogledalca smo že videli na SuperSportsu. Glavni oblikovalec Raul Piris je dobil nalogo, da naredi limuzino, ki bo že na daleč razlagala, da je dragocena in veliko bolj moderna od Arnagea. Naj presodi vsak sam. Opazovalec na Mulsannu najprej opazi sprednje luči. Že videno?

Morda vas bodo spomnile na Continentala Flying Spur S1 iz leta 1955. Vsaj takšen je bil namen oblikovalcev. Platforma je povsem nova, iz Arnagea vzeti 6, 75-litrski V8 pa bolj ali manj zaradi strožjih zahtev glede izpusta škodljivih snovi temeljito predelan. Uradne številke so še skrivnost, a pod motornim pokrovom naj bi bilo 373 kilovatov (500 'konjev') in 1.000 Nm navora. Več kot dovolj za odločno vrtenje kar 21-palčnih koles.

Novinec naj bi bil še za 20 odstotkov varčnejši od predhodnika, za kar skrbi tudi tehnologija izklapljanja valjev. Mimogrede, Mulsanne bi moral biti še bolje narejen kot Arnage, saj d delavci za enega potrebujejo 15 odstotkov več časa. Samo enega izdelujejo 400 ur, od tega je pol časa ročnega dela.

Foto: Bentley

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"