Alfa Romeo Giulia coupe naj bi naposled le prišla, pod pokrovom se bo skrivalo 641 'konjev'

Seveda bo na voljo tudi v nekoliko bolj obrzdani izvedbi z 'zgolj' nekaj več kot 300 konji.

Alfa Romeo Giulia coupe naj bi naposled le prišla, pod pokrovom se bo skrivalo 641 'konjev' (foto: FCA) FCA
5. 4. 2018

Ne, to ni 1. april, čeprav se sliši tako. Podobne informacije so se sicer širile že lani, zato se vse skupaj zdi še toliko bolj verjetno. Britanski mediji so namreč razkrili, da naj bi italijanski avtomobilski proizvajalec razvijal dvovratno različico svoje športne limuzine Giulia, avtomobil pa naj bi bil nared za na cesto že proti koncu letošnjega leta.

Kakšno naj bi bilo ime novega avtomobila, za zdaj ostaja skrivnost, špekulira pa se, da bo novinka nosila ime Sprint. Precej več naj bi bilo na drugi strani znanega o pogonskih sklopih, ki naj bi jih novinka skrivala pod motornim pokrovom. Na razpolago naj bi bila dva motorja, dvolitrski turbo motor s 345 konji in 2,9-litrski 'stroj' z dvema turbo puhaloma, kakršnega poznamo že iz različice Quadrifoglio, ki pa naj bi v krajši različici proizvedel kar 641 'konjev'.

Zgleduje se po Ferrariju

Razlog za tako izdatno povečanje motorne moči v primerjavi s tistim, ki se skriva tako v najmočnejši različici modela Giulia kot tudi v športnem terencu Stelvio, je uporaba sistema ERS za rekrupacijo zavorne energije. Sistem naj bi bil v osnovi podoben sistemu KERS, kakršnega poznamo iz formule 1 in iz Ferrarijevega modela LaFerrari, le da naj bi bil celo nekoliko bolj dodelan in naj bi bolj kot k varčni vožnji pripomogel k boljšim zmogljivostim motorja. Z enakim sistemom naj bi opremili tudi omenjeni dvolitrski bencinski motor, poleg njiju pa naj bi bili na voljo še klasične izvedbe obeh motorjev ter dvolitrski dizel s 148 'konji'.

Navzven naj se avtomobil ne bi preveč razlikoval od limuzine, še posebej ne na sprednjem delu, ki bo po poročanju ostal nespremenjen. Bo pa avtomobil, ki bo po predvidevanjih le 40 'konjev' šibkejši od Ferrarija 488, zagotovo postal hud trn v peti konkurenci v obliki BMW-jeve serije 4, Audijevega A5 in nemara celo njihovih za številko večjih bratov, serije 6 in Audijevega A7.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri