Aston Martin napoveduje novo generacijo dirkalnikov za zasebne voznike

15. 6. 2018
Deli

Aston Martin je v dneh pred letošnjo, že 86. dirko 24 ur Le Mans, ki bo potekala ta konec tedna, predstavil dirkalnika za zasebne kupce Vantage GT3 in GT4.

Zanimiv je predvsem Aston Martin Vantage GT3, ki bo nasledil že kar ikonično uspešni Aston Martin V12 Vantage GT3 in se je v četrtek tudi prvič uradno podal na dirkalno stezo. Avtomobil, za volanom katerega je sedel tovarniški voznik Ross Gunn, je nastal kot derivat Astona Martina Vantagea GTE, ki bo na letošnji dirki nastopil v GTE profesionalni kategoriji, obema – in tudi GT4 – pa je osnova serijski Aston Martin Vantage.

Od njega je Vantage GT3 prevzel tudi motor, štirilitrski turbobencinski motor V8, ki so ga pri oddelku Aston Martin Racing priredili tako, da razvija moč 535 'konjev' in navor 700 njutonmetrov. Dirkalnik z aluminijasto šasijo in jekleno varnostno kletko, ki tehta 1,245 tone, moč motorja na kolesa prenaša tudi s pomočjo Xtracovega šeststopenjskega sekvenčnega menjalnika, Alconove športne večploščne sklopke, nastavljivih blažilnikov Öhlins, Alconovih zavor in Boschevega sistema Motorsport ABS.

Aston Martin Vantage GT3 je za zdaj še v prototipni fazi, dirkaško homologacijo pa bo predvidoma prejel 1. marca 2019, ko bo nadomestil svojega slovitega predhodnika V12 Vantagea GT3, ki tudi po sedmih letih od predstavitve še ni povsem izgubil zagona. Njegova prednost je bila predvsem v tem, da je po eni strani bil prizanesljiv do neizkušenih dirkačev, po drugi strani pa so bili z njim lahko konkurenčni tudi izkušeni vozniki.

Tudi Vantage GT4 bo homologacijo prejel 1. marca prihodnje leto. Čeprav o avtomobilu, ki si bo tehniko delil z 'bratom' Vantageem GT3, ni bilo rečeno nič bolj podrobnega, so pri Astonu Martinu povedali, da bo namenjen predvsem osvajanju prvenstev v ZDA in Aziji.

 

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol