Audi A5 Sportback – pridobljena privlačnost in udobje

8. 9. 2016
Deli

Dobre tri mesece po predstavitvi novih Audijev A5 in S5 Coupé je Audi predstavil še petvratna A5 in S5 Sportbacka.

Tudi Sportback ima korenito preoblikovan prednji del. Precej dolgi motorni pokrov se nadaljuje v nizko streho, ki se nežno spusti v kratki zadnji del. Na karoseriji so opazni tudi široka nizka maska hladilnika, matrični led žarometi, valovite bočne linije in izstopajoče vdolbine za kolesa. Vzvratni ogledali sta pritrjeni naravnost na pločevino vrat, kar tudi pripomore k športnemu vtisu. Notranjost je seveda opremljena z informacijsko-razvedrilnimi pripomočki, ki jih poznamo iz drugih novih Audijev in omogočajo tudi povezljivost LTE.

V primerjavi z dosedanjim A5 in S5 Sportbackom je novinec precej zrasel. Potniška kabina je pridobila 17 mm dolžine, vozniku in sovozniku je namenjenih dodatnih 11 milimetrov za ramena, potnikom na zadnji klopi pa 24 milimetrov za kolena, k čemur je pripomogla tudi medosna razdalja 2.824 milimetrov. Prtljažnik prostornine 480 litrov je med največjimi v razredu, prtljažna vrata je mogoče odpreti zgolj s kretnjo, zadnja klop pa se zloži v razmerju 40:20:40, s čimer nastane do 1.300 litrov praznine.

Inženirji so za dobrih 17 odstotkov povečali moč bencinskih in dizelskih motorjev, ki so tudi za 22 odstotkov bolj varčni. Razpolagajo z močmi med 190 in 286 'konji'. Na voljo je tudi štirikolesni pogon Quattro. Na vrhu lestvice je turbobencinski motor V6 v Audiju S5 Sportbacku, ki razvija moč 354 'konj' in 500 njutonmetrov navora in 100 kilometrov na uro doseže v vsega 4,7 sekunde.