Audi SQ8 krši pravila

Popoln novinec nba trgu bo združeval moč in varčnost, a na način, ki ga danes od Audija ne bi pričakovali.

Audi SQ8 krši pravila (foto: Audi) Audi
8. 7. 2019

Kupejevska podoba Audijevega (po številki) največjega (in skoraj najnovejšega) člana družine športnih terencev, modela Q8 nedvomno nagovarja nekoliko bolj dinamične kupce omenjenega avtomobila. Tudi zato je povsem razumljivo, da so se pri Audiju odločili in pred nekaj dnevi javnosti predstavili še nekoliko bolj živahno izvedbo z dodatkom S v imenu. Pri tem pa so obrali kar precej zanimivo pot, za katero se zdi, da je vsaj deloma v nasprotju z vsemi trendi, ki trenutno veljajo v avtomobilski industriji. Vsaj kar se tiče pogonskega sklopa.

Medtem, ko dizelski pogonski agregati veljajo za umazane in večinoma namenjene limuzinam, ali pa vsaj vozilom, pri katerih je glavnega pomena visok navor ter nizka poraba, so se pri Audiju odločili, da novincu namenijo prav takšen pogonski sklop. Pod motorni pokrov so mu namreč namestili velik, štirilitrski dizelski osemvaljnik. A zgodba se tu še nikakor ne konča, saj so pri Audiju ob tem vseeno pomislili tudi na okolje.

SQ8 bo tako ob osemvaljniku z dvema turbopuhaloma pod motornim pokrovom gostil še električni kompresor, za napajanje katerega bo skrbel 48-voltni električni sistem, zaradi česar bo celoten sklop deloval po principu blagega hibrida. Novinec bo tako na vsakih 100 kilometrov v povprečju povsem zadovoljen s 7,8 litri dizelskega goriva, pri čemer naj bi omenjeni električni generator porabo pomagal oklestiti za 0,5 litra. Ni slabo za avtomobil s 435 'konji' oziroma 320 kilovati moči.

Jasno, vse pa se nikakor ne konča pri motorju. SQ8 bo tako opremljen tudi z izboljšanim podvozjem. To bo elektronsko nastavljivo, pri čemer bo razlika v višini med najvišjo in najnižjo točko 90 milimetrov. Hkrati bo avtomobil opremljen s štirikolesnim krmiljenjem in pa sistemom proti prevračanju. Za to bosta skrbela dva elektromotorja, po eden na stabilizatorju vsake osi, ki bosta z usklajenim delovanjem med vožnjo skozi ovinke učvrstila podvozje in tako zmanjšala nagibanje karoserije.

Čeprav so mi pod pokrov motorja namenili nov motor, pa se inženirji niso pretirano dotikali zunanjosti. Ta tako ostaja relativno spremenjena, izjema je le sprednja maska, ki bo še nekoliko bolj poudarjena, štiri izpušne cevi in pa 21-palčna platišča, katera bo moč za doplačilo nadgraditi s še za palec večjimi. Notranjost bo pričakovano oblečena v usnje, poreklo vozila pa izdajajo le številne oznake s črko S in pa športni sedeži z dvojnimi šivi in karo vzorcem.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri