Audi TT RS Coupé in Roadster z aluminijastim motorjem

Audi je na avtomobilski razstavi v Pekingu predstavil novi TT RS v kupejevski in kabrioletni obliki. Izstopa predvsem novi aluminijasti motor.

Audi TT RS Coupé in Roadster z aluminijastim motorjem (foto: Audi) Audi
25. 4. 2016

Turbobencinski petvaljnik 2,5 TFS, ki so mu inženirji namenili korenito dodelavo in povsem aluminijasto konstrukcijo, je za 60 'konj' močnejši od svojega predhodnika. Razvije 400 'konj' največje moči in 480 njutonmetrov navora in TT RS Coupé v 3,7, Roadster pa v 3,9 sekunde z gromkim glasom, ki izhaja iz dvojih izpušnih cevi, pospeši do 100 kilometrov na uro in oba pospešuje do prisilno omejene največje hitrosti 250 kilometrov na uro. Na izrecno željo kupca lahko blokado pri Audiju dvignejo tudi na 280 kilometrov na uro.

Za pospeške poskrbijo tudi sedemstopenjski menjalnik S-Tronic in štirikolesni pogon Quattro ter športna šasija z 19- ali 20-palčnimi kolesi, za doplačilo pa pri Audiju priskrbijo tudi keramične zavore in dodatno športno podvozje s prilagodljivimi blažilniki s tehnologijo "magnetic ride."

V notranjosti je standardno na voljo digitalni virtualni kokpit z 12,3-palčnim zaslonom in drugi vrhunski info-zabavnostni dodatki, prednji del avtomobila z izrazito masko pa med drugim krasijo tudi matrični OLED žarometi.

Audi bo novi TT RS na evropskem trgu ponudil jeseni, ko se bodo Cene Coupéja začele pri 66.400, Roadsterja pa pri 69.200 evrih.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri