Novice Promocijsko sporočilo

Avtoservis iz dežele hmelja

20. 9. 2018
Deli

Neodvisne servisne delavnice so lahko ugodna alternativa pooblaščenim, sploh če so njihove storitve v skladu z garancijskimi zahtevami proizvajalcev avtomobilov in s tem tudi zagotovilo, da bodo opravljene v skladu z visokimi standardi. Med takšne spada mreža neodvisnih servisov proizvajalca olj in aditivov Liqui Moly.

V mrežo Liqui Moly se uvršča tudi avtoservis Mehanika Basle, Matej Basle, s. p., ki deluje v Trnavi 26a pri Gomilskem, torej v okolju, kjer v Sloveniji zraste največ hmelja. Servis je leta 2011 ustanovil Matej Basle, ki si je pred tem izkušnje v avtomehanični dejavnosti 15 let nabiral na pooblaščenem avtoservisu. V delavnici, kjer sta trenutno zaposlena dva avtomehanika, servisirajo predvsem avtomobile Volkswagnovega koncerna, torej znamk Volkswagen, Audi, Škoda in Seat. Kljub temu se v delavnici velikokrat znajdejo tudi avtomobili drugih znamk; ker delujejo v agrarnem okolju, pa popravljajo tudi traktorje. Opravila, ki se jih lotijo v delavnici, sicer obsegajo splošne servisne posege in popravila avtomobilov, poleg tega pa tudi montažo gum in diagnostiko napak na avtomobilih. Mehaniko Basle sicer najdete tudi na njihovi spletni strani mehanika-basle.si, čeprav sami bolj prisegajo na dobro besedo zadovoljnih strank in neposredni stik prek telefona 041 783 959.


Matej Basle vse od začetka svoje dejavnosti sodeluje tudi s podjetjem Euroton in pri svojem delu uporablja aditive in olja znamk Liqui Moly, s katerimi ima zelo dobre izkušnje. Ko je šel na svoje, je namreč iskal znamko olj in aditivov, ki bi mu poleg izdelkov ponudila tudi tehnično podporo, in po preizkusu izdelkov več znamk se je odločil za Liqui Moly. Pri tem je bilo pomembno tudi dejstvo, da Liqui Moly svoje izdelke dejansko izdeluje v Nemčiji, kar so jim med drugim dokazali med obiskom tovarne, kjer si je lahko ogledal tako njihovo proizvodnjo kot razvojne laboratorije. Po drugi strani so z učinkom olj in aditivov Liqui Moly zadovoljne tudi njegove stranke, ki ugotavljajo, da so motorji po njihovi uporabi bolj odzivni in tudi porabijo manj goriva.