Nova BMW-jeva priključnohibridna trojka je postala še bolj ekološka

16. 11. 2018
Deli

Kot je napovedal ob predstavitvi v Parizu, je BMW razširil motorno ponudbo nove trojke, tokrat s priključnohibridnim sklopom, ki v primerjavi s predhodnikom omogoča podvojeni doseg električne vožnje. Na trg pride poleti 2019.

BMW 330 e iPerformance je opremljen z zadnjo generacijo BMW-jevega priključnohibridnega pogona eDrive, ki ga sestavljata dvolitrski turbobencinski štirivaljnik in elektromotor, ki je integriran v osemstopenjski menjalnik Steptronic, a mu doda le 15 milimetrov dolžine. Prvič je serijsko opremljen s funkcijo XtraBoost, ki moč priključnohibridnega sklopa 185 kilovatov začasno poveča za dodatnih 30 kilovatov. Za 50 odstotkov je povečan tudi doseg zgolj z električnim pogonom, ki zdaj znaša dobrih 60 kilometrov.

Poraba goriva in emisije so se v primerjavi s predhodnikom zmanjšale za deset odstotkov, kar v praksi pomeni porabo bencina 1,7 litra na sto kilometrov in izpuste 39 gramov ogljikovega dioksida na kilometer (po standardu NEDC, preračunano iz izidov meritev v skladu s ciklusom WLTP). Elektrika se shranjuje v litij-ionsko baterijo s kapaciteto 12 kilovatnih ur, ki je vgrajena pod zadnjo klop in minimalno zmanjša prtljažnik na 375 litrov.

BMW 33e iPerformance z mesta do 100 kilometrov na uro pospeši v šestih sekundah, največja hitrost pa znaša 230 kilometrov na uro. V hibridnem načinu lahko električno doseže največjo hitrost 110 kilometrov na uro, v zgolj električnem načinu pa največja električna hitrost znaša celo 140 kilometrov na uro.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja