BMW povečuje prisotnost na Kitajskem - Novice - Avto Magazin

BMW povečuje prisotnost na Kitajskem

Ob prisotnosti kitajskega premierja Lija Keqianga in nemške kanclerke Angele Merkel sta BMW in Brilliance podpisala dolgoročno pogodbo, v skladu s katero bosta razširila sodelovanje v njunem skupnem kitajskem podjetju BMW Brilliance Automotive (BAA). Pomemben del širitve sodelovanja bo tudi prodaja v BBA izdelanih električnih BMW-jev iX3 na trgih zunaj Kitajske.

BMW povečuje prisotnost na Kitajskem (foto: BMW) BMW
10. 7. 2018

BMW je sicer lani na Kitajskem prodal okoli 560 tisoč avtomobilov, kar je dvakrat več kot v ZDA in Nemčiji skupaj, kar pomeni, da je Kitajska zanj zelo pomemben trg. Dve tretjini vseh lani na Kitajskem prodanih BMW-jev je poleg tega prišlo iz tovarn skupine BBA, zabeležili pa so tudi dvamilijonti BMW-jev avtomobil, ki je prišel iz kitajske tovarne. BBA poleg tega ni zgolj proizvajalec avtomobilov, ampak ima tudi močan raziskovalno razvojni oddelek, v katerem je zaposlenih več kot 800 strokovnjakov, dve tretjini od teh so Kitajci.

Maja je BBA začel za kitajski trg proizvajati tudi BMW X3, šesti model, ki ga BMW izdeluje na Kitajskem, leta 2020 pa bo v tovarni v Shenyangu predvidoma stekla proizvodnja električnega križanca BMW-ja iX3, ki ga bodo izvažali na trge zunaj Kitajske. BMW v Shenyangu sicer izdeluje baterije za svoje elektrificirane modele.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri