Platnena streha za največji BMW-jev kabriolet

Novinec bo osnova na ojačani platformi kupejevskega brata, prvi primerki na cesti konec prvega četrtletja prihodnjega leta.

Platnena streha za največji BMW-jev kabriolet (foto: BMW) BMW
2. 11. 2018

Platnene strehe so nazaj. Po tem, ko je kar nekaj let veljalo, da so trde (in prostorsko neučinkovite) plastične oziroma kovinske pomične strehe 'prava stvar', pa se te znova umikajo klasičnim streham. In medtem ko so pri Mercedesu že pred časom v svojega največjega kabrioleta, razred S, začeli vgrajevati platnene strehe, so zdaj temu trendu popustili tudi pri BMW-ju in tovrstno rešitev namenili njihovemu največjemu in najnovejšemu kabrioletu, seriji 8.

Da so se odločili za to potezo, pravzaprav ni (več) novica, ne nazadnje smo ga tako opremljenega pod kamuflažno folijo lahko spoznali že konec avgusta. Je pa z današnjim dnem omenjeni avtomobil dobil še svojo uradno predstavitev. Katere pa so torej novosti, ki jih novinec prinaša v primerjavi z že pred časom predstavljenim kupejevskim bratom?

Paket opreme M tudi za kabrioleta

Prav veliko jih pravzaprav ni. V kabini tako še vedno ostaja dovolj prostora za udobno potovanje do štirih potnikov. Prav izbira platnene strehe namesto trde (kovinske) je eden izmed razlogov, da udobje ne bo okrnjeno niti v drugi vrsti. Jasno, njen pomik bo popolnoma elektrificiran, avtomobil pa bo s pritiskom na gumb mogoče sleči v le 15 sekundah in pri hitrosti do 50 kilometrov na uro. Med vsakodnevnim križarjenjem po mestu torej.

Jasno, avtomobil je ob tem dobil nekaj podkožnih ojačitev šasije za večjo togost, ojačitev okvirja vetrobranskega stekla in varnostne loke za potnika na zadnjih sedežih. Ta sta med vožnjo skrita, ob nevarnosti prevračanja vozila pa se na površino izstrelita s pomočjo pirotehnike. Prtljažni prostor? Nekoliko bo zaradi platnene strehe vseeno omejen, njegova prostornina bo znašala 350 litrov. Tega bo sicer mogoče povečati s podiranjem zadnjih sedežev v razmerju 50 : 50.

Čeprav je BMW serije 8 z današnjim dnem doživel svojo javno razkritje, pa bo nanj treba počakati do začetka prihodnje sezone kabrioletov. Prvi primerki naj bi namreč iz proizvodnje zapeljali šele marca prihodnje leto, na voljo pa bodo v izvedbah 840d xDrive s trilitrskim šestvaljnim turbodizlom in močjo 320 'konjev' (245 kilovatov) ter M850i xDrive. Ta bo za pogon uporabljal 4,4-litrski turbobencinski motor z močjo 530 'konjev' oziroma 390 kilovatov. V obeh primerih bo za prenos moči na kolesa skrbel osemstopenjski avtomatski menjalnik.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri