Bomo prihajajočega BMW-ja Z4 in Toyoto Supro pomagali izdelovati tudi v Sloveniji?

20. 3. 2018 | Jure Šujica
Deli

Avtomobilov ne bodo sestavljali v matičnih tovarnah, kot resen kandidat za proizvodnjo se omenja Magna Styer.

BMW Z4 in Toyota Supra sta brez dvoma trenutno dva izmed najtežje pričakovanih avtomobilov. Avtomobilska javnost je bila sicer nekoliko potešena na nedavnem ženevskem salonu, ko sta obe znamki predstavili zadnji (prototipni) različici svojih avtomobilov, BMW v civilni različici, kakršno smo sicer videli že avgusta na avtomobilski razstavi v Pebble Beachu, Toyota pa v dirkaški preobleki Gazoo Racing.

Automotive News pa je zdaj razkril, da omenjenih avtomobilov najverjetneje ne bodo izdelovali v matičnih tovarnah obeh podjetij, ampak bodo proizvodnjo zaupali zunanjim izvajalcem. Med njimi se najglasneje omenja graška tovarna podjetja Magna Styer, kjer pa te informacije za zdaj še ne želijo komentirati: »Tako iz BMW-ja kot tudi Toyote še ni prišla nobena uradna informacija o omenjeni potezi, zato za zdaj še ne dajemo izjav.«

Magna Styer stalnica v procesu dopolnjevanja proizvodnje

Avtomobilska podjetja sicer tovarno v avstrijskem Gradcu pogosto najemajo za proizvodnjo avtomobilov, ki jim jih zaradi premajhnih kapacitet samim ne uspe proizvesti. Trenutno tako pri naših severnih sosedih že izdelujejo BMW serije 5 z normalnim in hibridnim pogonskim sklopom, pred kratkim so v proizvodnjo dodali še Jaguarjev model E-Pace, ki se mu bo pridružil še I-Pace, že od leta 1979 pa je stalnica v proizvodnji Mercedes-Benz razred G. Letos naj bi tovarna tako izdelala skupno okoli 200 tisoč avtomobilov.

Ali torej lahko pričakujemo, da bodo oba nova športnika izdelovali tudi v novi tovarni v Rušah pri Mariboru? Omenjeni kompleks naj bi sicer zaživel šele po letu 2018, sprva kot lakirnica, pozneje pa naj bi se dejavnost lahko razširila tudi na proizvodnjo. Na dokončne odgovore bo treba seveda še nekoliko počakati, vsaj dokler ne bo uradno potrjeno, kje bodo nove avtomobile proizvajali.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja