Brabham BT62 je pripravljen za spopad s cesto

11. 1. 2019 | Jure Šujica
Deli

Podjetje je za svojega športnika pripravilo paket dodatkov, ki bodo poskrbeli za to, da bo avtomobil lahko udeležen v vsakdanjem prometu. A vse za svojo ceno.

Na začetku maja lani je luč sveta ugledal popolnoma nov športni avtomobil, pravzaprav dirkalnik po imenu Brabham BT62. S tem je bila po kar nekaj (deset)let(j)ih znova obujeno legendarno ime britansko-avstralskega porekla, ki je svoj čas krojilo svetovni vrh formule 1. Žal pa je bil izredno zmogljiv avtomobil zasnovan in izdelan izključno za podiranje hitrostnih rekordov na dirkališčih, ne pa tudi za vožnjo po odprtih cestah. No, vsaj tako je kazalo na začetku.

Brabham Automotive je namreč pripravil tovarniško predelavo avtomobila, ki izpolnjuje vse normative za uporabo avtomobila tudi v vsakdanjem prometu. Ne nazadnje so prošnjo po tovrstni predelavi prejeli od kar nekaj kupcev omenjenega avtomobila, saj bi slednji z njimi občasno radi zapeljali tudi po običajnih cestah ali se z avtomobilom nemara celo pripeljali na dirkališče, pozneje pa šli z njim tudi domov.

Dodatki, ki stanejo toliko kot odličen športni avtomobil

Pri Brabhamu so v paket sprememb – ta nikakor ne posega v moč motorja – vnesli kar nekaj sprememb. Avtomobilom bodo tako nekoliko dvignili podvozje, povečali so mu zasuk volana in s tem zmanjšali obračalni krog, dodali so mu klimatsko napravo, ključavnice na vratih in imobilizator, špartansko opremljeno notranjost pa so še nekoliko bolj izdatno odeli v alkantaro.

Takšna predelava – zaradi katere pa pri Brabhamu pravijo, da avtomobila ne bo spremenila v cestni avtomobil, temveč ga le 'legalizirala' – pa bo treba plačati kar zajeten kupček denarja. 150.000 funtov ali 166.600 evrov. To pa je že vsota, za katero lahko dobite dodatnega (in zelo zmogljivega) športnika, kot je Porsche 911 ali celo Mercedes-AMG GT. A verjetno se pri Brabhamu s tem ne obremenjujejo kaj dosti.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja