Chevrolet se poslavlja!

5. 12. 2013
Deli

Seveda ne kot znamka - se pa GMova znamka umika z evropskega trga. Na njem bodo prisotni le še do konca leta 2015.

Podpredsednik General Motorsa Steve Girsky je pojasnil, da so se za to potezo odločili zaradi nezadostne prodaje, v ozadju pa se verjetno skriva še kaj drugega. Sodobni Chevroleti si namreč platforme delijo z Oplovimi modeli. S to potezo pri GMu želijo dati več možnosti Oplu (ta ima v Evropi 6-odstotni, Chevrolet pa le 1-odstotni tržni delež), medtem ko bodo znamko Chevrolet uporabljali drugje po svetu, tudi v Rusiji. Tako se bo Opel znebil konkurenta, ki mu je bil zaradi deljenja tehnološko blizu, a malo cenejši, GMu pa se ne bo več treba ukvarjati z vprašanjem kako znamko Chevrolet v Evropi prodajno dvigniti. Hkrati Chevrolet ne bo več potreboval zelo evropskim kupcem prilagojenih vozil, kar bo znižalo stroške.

Da Chevrolet v Rusiji ostaja, ni presenetljivo, saj so tam peta najbolje prodajana znamka. V Evropi ostaja Corvette, hkrati pa bodo namesto Chevroleta pri GM pozornost in denar (poleg Opla) namenili Cadillacu, ki ga v Evropi želijo spremeniti v prestižno znamko, ki bi lahko bolje konkurirala v premium segmentih.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja