Chrysler Portal Concept: milenijci so ga razvili za milenijce

13. 1. 2017
Deli

FCA oziroma Chrysler je na sejmu zabavne elektronike CES v Las Vegasu predstavil študijo Chrysler Portal, za katero pravijo, da upošteva želje milenijcev, torej generacije rojene med letoma 1982 in 2001, ki so jo preučevali zadnji dve desetletji, pri razvoju študije pa so prav tako sodelovali milenijci.

Kot pravijo, se milenijska generacija, ki bo pretežno imela in uporabljala te avtomobile, ne boji novih tehničnih pripomočkov, se zaveda pomena varovanja okolja, gleda pa tudi na stroške uporabe. Da bi ustregel takšnim zahtevam in postal integralni del milenijskih življenj, so Chrysler Portal zasnovali tako, da so kar se da povečali notranji prostor z veliko stopnjo prilagajanja med prostorom za potnike in prtljago. Uporabnikom so tudi omogočili brezšivno integracijo avtomobila in mobilnih naprav z vključitvijo njihovih skupnosti na družabnih omrežjih, da izkoristijo tehnološki napredek na področju električnih baterij in polnilnega omrežja in vse skupaj zavili v močno visokotehnološko obliko z led osvetlitvijo kot ključnim oblikovnim elementom in ne le poudarkom.

Chrysler Portal uporabnikom nudi 'tretji prostor' – odprto in prijazno atmosfero kot alternativno okolje med domom in službo. Lahki in tanki sedeži so vpeti na tirnice, po katerih se lahko na vse načine gibljejo, lahko pa se jih tudi odstrani, vozniku in potnikom je namenjenih dvajset tehnologij iz nabora sodobne elektronike, med katerimi je seveda tud sposobnost avtonomne vožnje, prostornost pa izhaja tudi iz električnega pogona.

Elektromotor, ki je vgrajen spredaj in poganja prednji kolesi, se napaja iz baterije s kapaciteto 100 kWh, ki je vgrajena v dno avtomobila in zagotavlja do 250 milj oziroma dobrih 400 kilometrov vožnje. V prednji del je vgrajen tudi polnilnik, ki omogoča polnjenje s 350-kilovatnim tokom in v baterijo v dvajsetih minutah napolni za 150 milj oziroma 240 kilometrov vožnje. Na polnjenje baterij sicer opozarja svetleč Chryslerjev znak na sprednjem delu.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja