Študija C4 Cactus AIRFLOW za varčno vožnjo

22. 9. 2014
Deli

Citroën bo na pariškem avtomobilskem salonu predstavil študijo C4 Cactus AIRFLOW 2L, ki naj bi za 100 prevoženih kilometrov porabila zgolj 2 bencina.

Študija C4 Cactus AIRFLOW 2L seveda ni le običajni razstavni model, ampak predstavlja pravi laboratorij idej, tehnologij in strokovnega znanja, s katerimi želijo pri Citroënu dokazati željo in sposobnost za razvoj inovacij z namenom uresničitve današnjih in prihodnjih ciljev avtomobilizma. Poleg tega se C4 Cactus AIRFLOW 2L kot že omenjeno ponaša z izjemno majhno porabo goriva, kar so dosegli z izboljšanjem aerodinamike za 20 %, manjšim kotalnim uporom (gume Tall&Narrow), z zmanjšanjem mase (dodatnih 100 kg) 100 kg in predvsem z uvedbo tehnologije Hybrid Air, ki je pripomogla h k 30-odstotnemu znižanju porabe goriva.

Citroënovi motorji najnovejše generacije z nizko prostornino, ki ustrezajo prihodnjemu ekološkemu predpisu Euro 6, sicer že veljajo za precej varčne, študija C4 Cactus AIRFLOW 2L s tehnoligijo Hybrid Air pa predstavlja še korak več, saj združuje kombinacijo več preverjenih sistemov in tehnologij, kot so: trivaljni bencinski motor PureTech, sistem skladiščenja energije v obliki stisnjenega zraka, sestav dveh motorjev-hidravličnih črpalk in samodejni menjalnik s planetnim gonilom. Celoten sistem krmili nadzorna enota, ki upravlja voznikove ukaze na način, da prilagaja energetsko porabo.

Tehnologija hibridnega pogona z uporabo stisnjenega zraka (ki jo je Citroën oziroma skupina PSA) sicer predstavil že lani na ženevskem avtomobilskem salonu ponuaj tri načine delovanja:

- način delovanja na zrak (nične emisije), pri katerem bencinski motor z notranjim zgorevanjem nadomesti motor na stisnjen zrak;

- način delovanja na bencin, pri katerem deluje samo motor z notranjim zgorevanjem;

- kombinirani način delovanja, ki združuje moč motorja z notranjim zgorevanjem in moč stisnjenega zraka.