Citroënov dvoboj spolov

15. 5. 2011
Deli
Citroënov dvoboj spolov

Imate rajši šefico ali šefa? Sopotnico ali sopotnika? Kuharja ali kuharico?

Agenciji Sonce.net in Formitas BBDO sta na 20. Slovenskem oglaševalskem festivalu v kategoriji Internetno in mobilno oglaševanje prejeli veliko nagrado za Dvoboj spolov, spletno promocijo Citroëna C3, ki sta jo izvedli med 15. februarjem in 13. marcem lani in poskušali z njo poleg žensk za C3 navdušiti tudi moške.

Akcija, ki je poleg spletnih dejavnosti obsegala še radijske oddaje, tekmovanje v varčni vožnji in zaključni dogodek v ljubljanskem BTC, je naletela na dober odziv in dosegla odlične rezultate, saj so na spletni strani med drugim zbrali tudi 200 prijav na tekmovanje v varčni in varni vožnji, potekale pa so tudi živahne razprave med predstavniki obeh spolov.

Več na www.dvobojspolov.si.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol