Detroit 2014: študija Audi Allroad Shooting Brake

16. 1. 2014
Deli

Audi je za Detroit pripravil prvi vpogled v spremembe, ki so se v zadnjih mesecih dogajale pri tem podjetju glede tehnološke in oblikovalske usmeritve.

Novi šef konstrukcije in razvoja Ulrich Hackenberg, ki se je k Audiju vrnil, potem ko je pri Volkswagnu prispeval največ znanja k razvoju nove modularne platforme (MQB), ima nalogo, Audiju povrniti ugled ki si ga je v preteklosti pridobil s svojim delovanjem pod sloganom 'Vorsprung durch Technik' (prednost s tehniko). Allroad Shooting Brake je tako združevanje Audijeve napredne tehnologije z oznako e-tron in quattro ter modularne platforme, na kakršni so pri Audiju pripravili tudi že Audi A3.

Prečno postavljen turbobencinski štirivaljnik z 215 kilovati (292 'konji') je kombiniran z dvema elektromotorjema. Eden je vstavljen med bencinski motor in šeststopenjski dvosklopčni menjalnik in zmore 40 kW, drugi ima moč 85 kW in je nameščen na zadnji premi ter poganja zadnji kolesi. V sredini pod dnom kabine ima Allroad Shooting Brake nameščene litijeve ionske akumulatorje, tako da gre za priključno hibridno tehnologijo. Avtomobil zmore okoli 50 km dosega zgolj z elektromotorjem. V programu hibridnega pogona se uporabo vseh treh pogonskih strojev poljubno kombinira. Tretji vozni program pa je športni, kjer lahko voznik izrabi celotno sistemsko moč pogona – 300 kW oziroma 408 'konj'.

Allroad Shooting Brake nakazuje tudi nekaj novosti v oblikovalskem pristopu pri Audiju. Hackenberg je namreč tudi zamenjal šefa Audijevega oblikovanja. Tako je novost v Detroitu tudi že nekakšen pogled, v katero smer se bo oblika pri Audiju razvijala v naslednjih letih. Čeprav za zdaj trdijo, da ob snovanju Audija Allroada Shooting Braka niso premišljevali o serijski izdelavi, je prav možno, da bodo s tem trivratnim križancem leto ali dve po predstavitvi drugega rodu Q3 dopolnili ponudbo avtomobilov z začetno črko Q.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol