Dodge Challenger se počasi poslavlja od osmih valjev

22. 1. 2019 | Jure Šujica
Deli

Namesto tega bo v prvi generaciji prejel hibridni pogonski sklop.

Doba ameriških športnih avtomobilov z velikimi osemvaljnimi motorji se, kot kaže, počasi približuje koncu. To je nakazal že Ford s predstavitvijo Mustanga, pod pokrovom katerega je lahko tudi zgolj 2,3-litrski štirivaljnik, podprt s turbo puhalom, pri čemer pa je zdaj v pripravi tudi električna različica avtomobila. Podobni poti naj bi zdaj sledil še Dodge, ki naj bi svojega Challengerja opremil s hibridnim pogonskim sklopom.

Po več kot desetletju na trgu v bolj kot ne nespremenjeni podobi se ameriška znamka, ki deluje pod okriljem koncerna FCA, pripravlja na predstavitev njegovega naslednika. Ta naj bi bil narejen na povsem novi platformi, ki bo precej lažja od obstoječe, poleg tega pa bo omogočala tudi uporabo novih tehnologij, vključno s hibridnim pogonskim sklopom.

»Platforme in tehnologije, ki jih uporabljamo danes, se ne razvijajo, ne napredujejo. To pomeni, da jih do sredine prihodnjega desetletja ne bomo mogli več uporabljati. Nove tehnologije bodo pripomogle k bistvenemu znižanju teže, zato lahko zdaj na pogonske sklope gledamo z drugega zornega kota in te avtomobile opremimo z električnimi pogonskimi sklopi,« je za Detroit news na nedavnem avtomobilskem salonu dejal Mike Manley, generalni direktor FCA. Ob tem je napovedal, da bo električni pogon postal del zgodbe ameriških 'mišičnjakov'.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja