Električne rešitve za prihodnost skupine PSA

Skupina PSA je na prireditvi Innovation Day 25. maja predstavila svojo strategijo pri elektrifikaciji in hibridizaciji svojih modelov v bližnji prihodnosti.

Električne rešitve za prihodnost skupine PSA (foto: PSA) PSA
27. 5. 2016

Kot je bilo že objavljeno, bo skupina PSA preko svojih znamk Peugeot, Citroën in DS, do leta 2021 precej razširila svoj program hibridnih in električnih vozil, na čelu širitve pa bo predvsem znamka DS, preko katere naj bi po letu 2019 uvedli nove priključno hibridne in električne pogonske sklope.

Priključno hibridni modeli bodo sloneli na modularni platformi EMP2, ki so jo leta 2013 uvedli s Citroënom C4 Picassom in Peugeotom 308, med njimi pa bodo tudi športni terenci in križanci z do 60 kilometri električnega dosega. Polnjenje baterij naj bi trajalo okrog štiri ure z možnostjo hitrega polnjenja v manj kot dveh urah, v pogonski sklop pa bo vključen tudi novi 8-stopenjski samodejni menjalnik z integriranim elektromotorjem. Do leta 2021 naj bi postopoma predstavili sedem priključno hibridnih modelov.

Za osnovo električnim avtomobilom bo služila modificirana platforma CMP, oziroma e-CMP, ki je nastala v sodelovanju s kitajskim partnerjem Dongfeng Motors, namenjena pa je kompaktnim modelom. Skupini PSA bo omogočila razvoj nove generacije prostornih večnamenskih električnih avtomobilov z dosegom do 450 kilometrov in možnostjo ultra-hitrega polnjenja, ki bo zagotavljalo 12 kilometrov vožnje na minuto polnjenja. Do leta 2021 bodo predvidoma predstavili štiri električne modele, prvi pa bo na trgu leta 2019.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri