Euro NCAP: presenečenja

15. 6. 2009
Deli

Na strožje pogoje preizkusnih trčenj organizacije Euro NCAP so se proizvajalci očitno dobro pripravili, saj je bilo v drugem paketu preizkušenih kar pet vozil, ki so osvojila največje število petih zvezdic.

Audi Q5 je za varovanje odraslih potnikov prejel 92 odstotkov točk, za varnost otrok 84 odstotkov, za varnost pešcev le 32, njegove varnostne pripomočke pa so ocenili z 71 odstotki.

Blestel je tudi Hondin Jazz z 78 odstotki za varovanje odraslih, 79 odstotki za varovanje otrok, 60 odstotki za varovanje pešcev in 71 odstotki za oceno varnostnih pripomočkov.

Podobno dobro so se odrezali tudi Hyundai i20 (88 %, 83 %, 64 % in 86 %), Kia Soul (87 %, 86 %, le 39 % in 86 %) in Peugeot 3008 (86 %, 81 %, le 31 % in kar 97 %).

Obstaja še šesti preizkušeni, Suzukijev Alto, ki pa je dobil komaj tri zvezdice. Največji krivec za slabo oceno je pomanjkljiva varnostna oprema (29 %), slaba, komaj 55-odstotna, pa je tudi varnost odraslih potnikov, kar bi moralo potencialne kupce vsekakor zanimati.

Alto je za varovanje otrok dobil le 46 %, le 35 % so mu namenili za varnost pešcev.

Pri Avto magazinu bi izpostavili dejstvo, da nekateri modeli, ki so že na našem trgu, v osnovnih opremah nimajo vgrajenega stabilizacijskega sistema, kar je zagotovo vredno graje in posledično pomeni, da avtomobili niso tako varni kot ti na preizkusnih trkih. Primer takšnega avtomobila je Hyundaiev i20.

Foto: EuroNCAP

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja