Ferrari 458 Italia v Sloveniji

9. 3. 2010
Deli

Pota prestižnih avtomobilov so precej drugačna kot pota običajnih. Zato, na primer, tudi za Ferrarija 458 Italia ni bilo klasične predstavitve s tiskovno konferenco ter testnimi vožnjami; avtomobil, po uradnem ceniku vreden 244.365 evrov (in, roko na srce, večina jih h kupcem roma precej dražjih, pošteno dodatno opremljenih), je tiste sorte, katerega išče kupec, in ne obratno.

Avto Triglav, uradni zastopnik za Ferrari na večini trgov bivše Jugoslavije, ima že štiri sklenjene pogodbe in pričujoči lepotec je prvi izmed teh štirih. Ljubiteljem modre avtomobilske krvi so osnove znane: Pininfarinina oblika, zadaj sredinski V8 z neposrednim vbrizgom (4, 5 litra, 540 njutonmetrov pri 6.000 vrtljajih v minuti, 419 kilovatov oziroma 500 'konj' pri 9.000 vrtljajih v minuti), dvosklopčni menjalnik s sedmimi prestavami, 20-palčna kolesa, 1.380 kilogramov suhe mase, revolucionaren kokpit, lahki in dragi materiali, vrhunska tehnologija v vsakem detajlu, 325 kilometrov na uro, manj kot 3, 4 sekunde z mesta do 100 kilometrov na uro. Seznam doplačil je precej dolg, a od vseh možnosti izstopa izbira 'zgodovinske' barve za 9.770 evrov. Približno osem ali še raje deset jih bo letos do kupcev prišlo skozi njihove roke. (VK)

Foto: Ferrari

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja