Ferrari 812 je dobil manjšega brata

14. 11. 2019 | Jure Šujica
Deli

Ferrari ima poslej v ponudbi dva potovalnika s spredaj nameščenim motorjem.

Avtomobilski novinarji trenutno že zelo nestrpno pričakujemo prvega Ferrarijevega križanca, ki naj bi bil že globoko v fazi razvoja, a je zaenkrat gotovo le to, da bo že zaradi same zasnove zagotovo delil mnenja. Med tem časom pa so pri Ferrariju kar nekoliko v tajnosti pripravljali še en povsem nov model. In ne, ne gre za zamenjavo katerega izmed obstoječih modelov sicer relativno sveže flote, pač pa za povsem novega predstavnika v kategoriji manjših modelov GT. V želji po obuditvi 'sladkega življenja' ali 'La dolce Vita', kot so pojasnili pri Ferrariju, so mu nadeli ime Ferrari Roma.

Zakaj manjših modelov GT? V Maranellu so se namreč odločili, da namesto klasičnega kupeja zasnove 2+2 – takšnega v podobi modela 812 Superfast že imajo – novincu odvzamejo zadnjo vrsto sedežev. Poleg tega mu zaradi manjših dimenzij tudi niso namenili velikega 12-valjnika, pač pa zgolj 3,9-litrski osemvaljnik zasnove V, ki ob pomoči dveh turbopuhal proizvede 456 kilovatov oziroma 620 'konjev' moči. Vse skupaj se bere nekako tako, kot recimo pri modelu Portofino, kar seveda ni naključje, saj si oba avtomobila delita kar nekaj skupnih točk.

Veliko neznank še ostaja

A s tem ni nič narobe, saj gre nenazadnje za motor, ki je štiri leta zapored osvojil nagrado motor leta v svoji kategoriji. So se pa pri Ferrariju na drugi strani odločili, da bodo v največjega tekmeca Aston Martina V8 Vantage vgradili povsem enak osemstopenjski samodejni menjalnik, kot so ga recimo namenili superšportniku SF90 Stradale.

Zmogljivosti? Spoštovanja vredne, to je bilo vnaprej jasno. Omenjena kombinacija motorja in menjalnika bo namreč 1472 kilogramov težak avtomobil do 100 kilometrov pognala v 3,4 sekundah. Ko je govora o najvišji hitrosti, so Italijani skorajda pregovorno (vsaj zaenkrat) še nekoliko skrivnostni. Dejali so le, da bo presegala magičnih 200 milj oziroma 320 kilometrov na uro. Vas zanima cena? Nas tudi, vendar pa je Ferrari, tako kot še številnih drugih podatkov ne razkriva. Bomo pa ostali pozorni na morebitne novosti.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja