Ferrari po zaslugi motorjev V12 z velikim dobičkom in rastjo prodaje

3. 5. 2018 | Jure Šujica
Deli

Znamka je zabeležila rast prodaje modela 812 Superfast, enaki rezultati naj bi se nadaljevali do konca leta.

Italijanski avtomobilski proizvajalec Ferrari se že dlje časa spogleduje z elektromotorji, ne nazadnje je že z modelom LaFerrari vstopil tudi v svet hibridnih avtomobilov. In čeprav hkrati podlega trendom zmanjševanja motorjev ter uporabe turbopolnilnikov – tudi z namenom zmanjševanja škodljivih učinkov na okolje – se zdi, da kupci kljub vsemu še vedno želijo ostati pri klasičnih Ferrarijih z velikimi motorji.

Da zgornje trditve niso izvite iz trte, dokazujejo tudi prodajne številke za prvo četrtletje leta 2018, v katerem je Ferrari zabeležil občutno rast prodaje. V danem obdobju je namreč podjetje prodalo 2.128 avtomobilov, kar je 125 več kot v enakem obdobju. Ob tem je mogoče opaziti kar 23,5-odstotno rast prodaje avtomobilov z 12-valjnimi motorji, medtem ko prodaja osemvaljnikov ostaja enaka. Ferrari ta rezultat pripisuje predvsem predstavitvi modela 812 Superfast, ki je zamenjal modela F13 in F12tdf. Prodaja vozil z manjšimi motorji bi se sicer lahko okrepila sredi poletja, ko bo na trg zapeljal novi Portofino.

Evropa ostaja glavni trg

Ferrari je ob tem zabeležil tudi 149 milijonov evrov čistega dobička, kar je 25 milijonov več kot v enakem obdobju lani. Največjo, 14-odstotno rast prodaje je podjetje zabeležilo na območju Kitajske, Hongkonga in Tajvana. Sedemodstotno rast je podjetje sicer zabeležilo na najpomembnejšem, to je evropskem trgu, kjer je bilo prodanih kar 1.103 vozil. Podjetje načrtuje, da bo prodaja vozil še naprej rasla in dosegla skupno devet tisoč prodanih avtomobilov, neto prihodki pa naj bi se povzpeli na 3,4 milijarde evrov.

Čeprav vse strožja okoljevarstvena zakonodaja narekuje zmanjševanje motorjev in števila valjev, pa bo Ferrari o prihodnosti največjih motorjev v svoji ponudbi najverjetneje še dobro premislil in jih, če se bo le dalo, še nekaj časa obdržal v ponudbi. Vsaj v obliki hibridov, kakor je to naredil pri odhajajočem modelu LaFerrari.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja