Ferrariju še četrti zaporedni naziv za najboljši motor leta

Ta je tudi tokrat romal v roke 3,9-litrskega osemvaljnika z dvema turbo puhaloma, sicer pa je z Jaguarjem največkrat slavil tudi v posameznih kategorijah.

Ferrariju še četrti zaporedni naziv za najboljši motor leta (foto: Ferrari) Ferrari
23. 5. 2019

Znani so zmagovalci letošnjega izbora Mednarodni motor leta. Omenjeni izbor, katerega član komisije je tudi sodelavec Avto magazina, Tomaž Porekar, je letos praznoval že 20 let, prav tovrstne obletnice pa so lahko idealna priložnost za spremembe. Tako so se letos organizatorji odločili, da bodo popolnoma spremenili razdelitev motorjev po razredih. Če so bili tako še lani motorji razdeljeni po razredih glede na njihovo prostornino, jih je žirija izbora letos razvrstila v razrede glede na njihovo moč.

Žirija letošnjega izbora v sestavi 69 članov je tako v vsaki izmed kategorij podelila 25 točk petim najboljšim motorjem, pri čemer je pri vsakem motorju lahko razdelila največ 15 in najmanj eno točko. Skupno je na drugi strani izbirala zmagovalce v 12 razredih, med njimi kot že zadnjih nekaj let tudi v kategoriji elektromotorjev. A generalni motor je vendarle lahko le eden, in to je že četrto leto zapored postal Ferrarijev 3,9-litrski osemvaljnik z dvema turbo puhaloma, ki ga najdemo v odhajajočem Ferrariju 488. Žirija mu je namreč namenila kar 425 točk, 97 več kot drugo uvrščenemu Jaguarjevemu elektromotorju iz modela I-Pace. Tretje mesto je medtem zasedel Mercedesov štirilitrski motor AMG, ki ga poleg Mercedesa uporablja tudi Aston Martin v modelih Vantage in DB11.

Preostali zmagovalci po razredih so:

  • Razred do 150 'konjev': Ford (litrski turbobencinski trivaljnik: Focus, Fiesta …).
  • Razred od 150 do 250 'konjev': Audi (dvolitrski turbo bencinski motor: Audi TT, Audi A3-A6, Seat, Škoda …).
  • Razred 250–350 'konjev': Porsche (2,5-litrski turbobencinski štirivaljnik: Boxster 718, Cayman 718).
  • Razred 350–450 'konjev': Jaguar-Land Rover (elektromotor: Jaguar I-Pace).
  • Razred 450–550 'konjev': Mercedes-AMG (štirilitrski bencinski biturbo osemvaljnik: AMG GT, Maybach S, Aston Martin DB11 …).
  • Razred 550–650 'konjev': Ferrari (3,9-litrski bencinski biturbo osemvaljnik: Portofino GTC4 Lusso T).
  • Razred nad 650 'konjev': Ferrari (3,9-litrski bencinski biturbo osemvaljnik: 488).
  • Najboljši novi motor: Jaguar-Land Rover (elektromotor: Jaguar I-Pace).
  • Najboljši hibrid: BMW (1,5-litrski bencinski turbo trivaljnik z elektromotorjem).
  • Najboljši visokozmogljiv motor: Ferrari (3,9-litrski bencinski biturbo osemvaljnik: 488).
  • Najboljši elektromotor: Jaguar-Land Rover (elektromotor: Jaguar I-Pace).

Žirija je sicer pri ocenjevanju motorjev poleg moči ocenjevala obnašanje v posameznem avtomobilu na cesti, uglajenost, prenos moči, vzdržljivost in sam zvok. Ob tem je bil kot eden izmed kriterijev ta, da mora biti motor vsaj v enem izmed avtomobilov, v katerih se pojavlja, na voljo vsaj do junija letos. Hkrati to z odhodom Ferrarija 488 pomeni, da bomo prihodnje leto zagotovo dobili novega skupnega zmagovalca.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri