Fiat-Chrysler (za zdaj) zanika možnost združitve s PSA

Največja skrb vodstva italijansko-ameriške naveze je zadolženost koncerna PSA, ki je posledica prevzema Opla.

Fiat-Chrysler (za zdaj) zanika možnost združitve s PSA (foto: Peugeot) Peugeot
25. 3. 2019

Pred dnevi se je v javnosti pojavila novica, da naj bi se francoski avtomobilski koncern PSA, za upravljanje katerega skrbi znamka Peugeot, zanimal za nakup italijansko-ameriške naveze s sedežem na Nizozemskem, Fiat-Chrysler Automobiles. Omenjeni strani sta namreč pred časom podaljšali sodelovanje pri skupnem razvoju velikih kombiniranih vozil, nadaljnjih potez, ki bi pomenile še globlje sodelovanje, pa očitno za zdaj še ne bodo potegnili.

Po poročanju ameriškega časnika Wall Street Journal naj bi namreč z zadevo dobro seznanjeni anonimni viri dejali, da z morebitnim prevzemom s strani koncerna PSA niso zadovoljni predvsem na strani Fiata oziroma v družini Agnelli, ki velja za večinsko lastnico znamke. Pri tem kot glavni razlog navajajo zadolženost francoskega koncerna, kar je posledica nakupa znamk Opel in Vauxhall pred dobrim letom in pol – poteza, ki se je kot izredno premišljena in pametna pokazala za obe strani.

Vrata še niso zaprta

A čeprav je na prvi pogled videti, da interesa za sodelovanje na strani FCA še ni, pa je na drugi strani možnost za sodelovanje v prihodnosti pustil odprto kar generalni direktor koncerna FCA, Mike Manely, ki je dejal »da želi poiskati področja, oblike sodelovanja – bodisi partnerstva ali celo skupnega podjetja, karkoli, kar bi bilo koristno za obe strani – s katerimi bi kupcem ponudili boljše avtomobile, na drugi strani pa tudi večji zaslužek delničarjev«.

Med vodstvoma obeh podjetij sicer v preteklih dneh po izbruhu špekulacij na temo sodelovanja ni bilo novih pogovorov in sestankov, zaradi česar celotna zadeva ostaja v zraku. Če pa bi do združitve vendarle prišlo, bi se novo podjetje brez dvoma postavilo ob bok največjim avtomobilskim proizvajalcem, to je Volkswagnu, navezi Nissan-Renault in Toyoti. Hkrati bi združitev še nekoliko bolj na široko pomagala Peugeotu pri napovedani širitvi v ZDA.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri