Fiat začel s proizvodnjo modela 500 L City Cross

Nova izvedba Fiata 500 bi lahko postal pomemben igralec na vse močnejšem trgu športnih terencev.

Fiat začel s proizvodnjo modela 500 L City Cross (foto: FCA) FCA
2. 10. 2017

V petek je s sprejemom naročil in začetkom proizvodnje Fiat tudi uradno začel s prodajo novega mestnega terenca z imenom Fiat 500L City Cross. Gre za novega člana družine Fiat 500, ki je ravno pred kratkim doživela vizualno prenovo. Avtomobil je osnovan na modelu 500L, od katerega pa se razlikuje po 25 milimetrov višji oddaljenosti, nekoliko bolj robat videz pa mu dajejo spremenjen par odbijačev in plastične obrobe blatnikov. Svoje k celotni podobi dodajo še 17-palčna platišča v črni barvi, s katerimi je avtomobil opremljen že v osnovni opremi, črna ali bela pa bo tudi streha vozila in pokrovi ogledal.

Seznam osnovne opreme novega Fiatovega križanca je precej zajeten. Poleg omenjenih platišč, bo tako zajemala tudi ročno klimatsko naravo, tempomat in informacijsko-zabavni sistem z zaslonom na dotik.  Ta bo dimenzij 3,5 palcev, omogočal bo povezljivost preko 'modrega zoba' in glasovno upravljanje, za doplačilo pa bo na voljo sistem s 7-palčinim zaslonom in možnostjo povezave s pametnimi telefoni, kateri so opremljeni z operacijskim sistemom OS X ali Android.

Kljub terenskemu videzu še vedno mestni avtomobil

Italijani so avtomobilu namenili šest agregatov, 2 dizelska , prostornine 1,3 litra in 1,6 litra, katera razvijeta 95, oziroma 120 'konjev'. Tem bodo družbo v ponudbi delali še štirje bencinski motorji prostornine od 0,9 do 1,4 litra in moči od 95 do 120 'konjskih sil'. Najmočnejši 1,4 litrski motor bo lahko za doplačilo opremljen s sistemom za vožnjo na utekočinjen zemeljski plin.

City Cross je tako nov dodatek v pred kratkim prenovljeni družini Fiat 500L, kjer mu družbo delata 5-sedežna, 'civilno' naravnana različica Urban (pri nas enostavno poimenovana 500L) in njena podaljšana verzija z imenom Wagon (v Sloveniji poznan pod imenom 500L Living).  Na tretjega člana družine pa podjetje iz Torina polaga precejšnje upe. Zaradi svoje enoprostorske zasnove namreč predstavlja nekoliko cenejšo in bolj uporabno alternativo modelu 500X, kljub svojemu robatemu videzu, pa se bo tudi po zaslugi (zgolj) 2-kolesnega pogona in precej šibke motorne palete še vedno najbolje počutil v mestu. Cene zaenkrat še niso znane, a naj bistveno drugačne od predhodnika 500L Treking, kateri v osnovi stane 13.490€ nebi bile.

Jure Šujica

Foto: Fiat Chrysler Automobiles

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri