Ford Fiesta Active prinaša nov veter v ponudbo Modrega ovala

7. 5. 2018 | Jure Šujica
Deli

Robustno podobo zunanjosti Fieste Active bo dopolnjevalo tudi prilagojeno podvozje z možnostjo izbire voznega programa glede na podlago.

Pri Fordu prihaja nova doba, prinaša pa jo Fiesta. Govorimo namreč o seriji vozil Active, v kateri bodo modeli Focus, Ka+ in Fiesta, in čeprav za celotno trojico že približno vemo, kako bo videti, bo prav slednja prva na voljo kupcem. Prva v paleti Fordovih avtomobilov, ki se spogleduje z nekoliko bolj neurejenimi voznimi podlagami, na kar nakazuje z nekoliko višjo oddaljenostjo od tal in bolj robustno zunanjostjo, je namreč ravno danes doživela svoj uradni debi.

Da gre za nekoliko drugačno Fiesto, je mogoče videti že na prvi pogled. Nova sta maska vozila in sprednji odbijač z zaščito podvozja spredaj in zadaj, dodani so stranski pragovi z zaščito blatnikov in strešni nosilci, robusten videz pa dopolnjujejo še nova, 17-palčna platišča iz lahke litine. Pozorni opazovalec bo hitro ugotovil, da je avtomobil, kot smo omenili, nekoliko višje nasajen; razdalja od tal je povečana za 18 milimetrov. Karoserija novinke bo obarvana v rdečo, modro ali rumeno barvo, za večji kontrast pa bodo skrbeli v črno ali rdečo obarvani dodatki, kot so vzvratna ogledala in streha vozila. Barva zunanjosti se nato nadaljuje tudi v notranjosti, kjer so v eno izmed treh barv obarvani različni dodatki na armaturni plošči in sedežni šivi. Ford ob tem ponosno poudarja, da je notranjost izdelana iz posebej vzdržljivih materialov, odpornih proti poškodbam.

Pod pokrovom dva dizla in štirje bencinski motorji

Da pa gre morda vendarle za nekaj več kot le šminko in da ima avtomobil morda nekaj terenskih kapacitet, nakazuje možnost nastavitve voznih programov, ki jo je Ford namenil Fiesti Active. Vozniki bodo tako lahko izbirali med tremi voznimi programi: Normal, Eco, ki bo na voljo zgolj s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in bo namenjen kar najbolj varčni vožnji, ter Slippery za vožnjo na mokri cesti in slabi vozni podlagi s pomanjkljivim oprijemom, torej tudi vožnji po snegu in ledu. Fiesta Active bo poleg tega na voljo s kopico varnostne opreme, med katerimi so sistem za preprečevanje trkov s funkcijo prepoznavanja pešcev, sistem za prepoznavanje prometnih znakov, sistem za zaznavanje prečnega prometa in samodejno prilagajanje svetlobnega snopa, če naštejemo le nekatere.

Pod pokrovom Fieste se bosta skrivala dva pogonska agregata, a v številnih različicah. Litrski Ecoboost bo tako na voljo v štirih izvedbah z razponom moči od 85 do 140 'konjev' oziroma od 63 do 103 kilovate, dizelsko stran pa bosta zastopala dva motorja s prostornino 1,5 litra in močjo 63 in 88 kilovatov. Poleg sistema Start-Stop bodo vse različice razen tistih z najmočnejšim dizlom opremljene s sistemom zapiranja maske hladilnika, z namenom izboljšanja aerodinamike vozila v primeru, ko izdatno hlajenje motorja ne bo potrebno.

 

 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja