Ford Mustang prve generacije se vrača v proizvodnjo

Čeprav bodo avtomobili na pogled enaki izvirnikom, pa bodo namesto občudovanju v prvi vrsti namenjeni vožnji.

Ford Mustang prve generacije se vrača v proizvodnjo (foto: Ford) Ford
22. 4. 2018

Zadnje čase smo kar nekaj prostora na naših straneh namenili novemu Fordu Mustangu. Na salonu v Ženevi smo si namreč lahko premierno ogledali reinkarnacijo legendarnega Bullita, pred kratkim pa je s prenovljenim Mustangom zadnje generacije prve testne kilometre naredil tudi naš Sebastjan. Tokrat pa ne bomo govorili o zadnji generaciji Mustanga, ampak o prvi, tisti iz druge polovice šestdesetih let.

Razlog, zakaj smo se spomnili enega od najlegendarnejših ameriških športnikov, je podjetje Classic Recreations iz Oklahome, ki bo po novem izdelovalo reinkarnacije treh izredno cenjenih različic Mustanga: Boss 302, Boss 429 in Mach 1. Gre sicer za avtomobile, ki jih je Ford izdeloval med letoma 1969 in 1970.

Skoraj identični originalom

A pri vsem skupaj najpomembnejše to, da ne gre le še za eno v vrsti delavnic, ki izdelujejo replike na podlagi serijskih avtomobilov, pri čemer za to uporabljajo bolj ali manj odslužena vozila. Pri Classic Recreations bodo namreč izdelovali licenčna vozila, ki jih je odobril avtomobilski proizvajalec Ford Motors. Stranke bodo poleg tega lahko v osnovi naročile avtomobil, izdelan na podlagi obstoječe karoserije, mogoče pa bo naročiti tudi povsem nov avtomobil z novo karoserijo, ki jo je odobril Ford. Pod pokrovom motorjev se bodo skrivali različni pogonski sklopi, tako moderni kot nekoliko bolj tradicionalni, vsi pa bodo seveda opremljeni z osmimi valji.

»Za izdelavo teh vozil smo se odločili zato, ker želimo strankam ponuditi še kaj več kot le Shelbyjeve izvedbe Mustangov,« je za spletno stran Auto classics dejal Jason Engel, ustanovitelj podjetja Classic Recreations, ki sicer že ponuja reinkarnacije modelov G.T. 350 in G.T. 500. »Boss 429 je eden izmed najboljših in hkrati najredkejših Mustangov vseh časov, a je njihova cena zrasla do te mere, da si lastniki ohranjenih primerkov enostavno ne upajo več voziti svojih avtomobilov.«

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri