Ford Puma se vrača kot križanec z 48-voltno tehnologijo; predstavljena tudi nova Kuga

Hkrati z njim Ford končno vstopa v svet elektrificiranih avtomobilov.

Ford  Puma se vrača kot križanec z 48-voltno tehnologijo; predstavljena tudi nova Kuga (foto: Ford) Ford
3. 4. 2019

Ameriški avtomobilski gigant, ki se zadnje čase spopada s številnimi težavami (predvsem finančne narave), med katerimi je tudi ta, da na evropskem trgu še vedno ni na voljo niti hibridnega pogonskega sklopa, kaj šele popolnoma elektrificiran avtomobil. Ob konkurenci, ki je na tem področju vse močnejša, je napredek vsekakor nujen in tega se končno zavedajo tudi pri Fordu.

Včeraj je 'Modri oval' v nizozemski prestolnici Amsterdam končno predstavil svojo novo linijo hibridov. Ne enega, temveč kar štiri modele, opremljene s hibridnimi pogonskimi sklopi, so predstavili pri Fordu, vsi pa bodo delovali kot priključni hibridi. Prva generacija priključnih hibridov tako zajema kar pet med seboj povsem različnih modelov: Focusa, Fiesto, velikega športnega terenca Explorerja, kombi Tourneo in povsem novo generacijo modela Kuga. V bližnji prihodnosti naj bi nato vse skupaj na ceste zapeljalo kar 16 elektrificiranih vozil, med drugim križanec, narejen po zgledu Mustanga.

Kuga že takoj kot mehki hibrid

Tretji najbolje prodajan model Forda je od predstavitve leta 2008 prepričal prek milijon kupcev, le lani pa se jih je za nakup odločilo 153.800. Z novo generacijo bo na voljo s tremi klasičnimi in tremi hibridnimi pogonskimi sklopi. Bencinske barve bo zastopal 1,5-litrski trivaljnik, dizelske pa 1,5- in dvolitrski agregat, poleg tega pa bodo v ponudbi še klasični hibrid, blagi hibrid in priključni hibrid.

Danes pa je luč sveta ugledal še en Fordov koncept, ki sicer še ni pripravljen na serijsko proizvodnjo, a je o njem večina že znanega. Govorimo o obujenem modelu z imenom Puma, ki pa se je iz kupeja prelevil v križanca. Kljub nepopolnemu razkritju pa je že znano, da bo avtomobili opremljeni z litrskim bencinskim motorjem EcoBoost z močjo 155 'konjev' oziroma 114 kilovatov, delovali pa bodo kot blagi hibridi na osnovi 48-voltne tehnologije.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri