Frankfurt: Honda z mestnim avtomobilom prihodnosti in prototipom hibridnega CR-V

Honda je za avtomobilski salon v Frankfurtu pripravila študijo mestnega avtomobila prihodnosti Urban EV Concept in prototip hibridne različice športnega terenca CR-V Hybrid, s katerim napoveduje tudi oblikovne lastnosti drugih različic Honde CR-V.

12. 9. 2017

Študijo majhnega avtomobila Urban EV Concept so zasnovali na popolnoma novi platformi, ki je seveda namenjena električnemu pogonu, v njenem osrčju pa so lahke baterije z visoko energetsko gostoto in možnostjo dvosmernega polnjenja, če je potrebno polnjenje gospodinjskega omrežja.

EV Concept je majhen in nizek avtomobil, ki nekako spominja na Honde iz šestdesetih in sedemdesetih let. Poudarjena je predvsem širina avtomobila, sicer pa je za 100 milimetrov krajši od Honde Jazz. Na prednjem delu izstopa Hondin znak, ki se sveti v modri svetlobi, ob njem pa je zaslon iz tekočih kristalov, ki lahko služi komunikaciji voznika z okolico. Ker sta stebrička A zelo tanka, ima voznik dober pregled iz avtomobila, podatke pa lahko sprejema iz širokega zaslona na armaturni plošči. Notranjost je sicer urejena precej preprosto in udobno, vmesnik "Automated Network Assistant" pa deluje v vlogi osebnega pomočnika in voznika spremlja ter mu na osnovi spoznavanja njegovih navad predlaga ukrepe.

Dizelskega motorja v novem CR-V verjetno ne bo

Novi CR-V, ki ga v Frankfurtu zastopa študija CR-V Hybrid, je postal v vse smeri večji od predhodnika. A-stebrička sta tanjša, zato je pogled naprej bolj nemoten, pod blatniki pa se skrivajo tudi večja kolesa. Pri predstavljenem prototipu je pomemben predvsem hibridni pogon i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive). Gre za kombinacijo elektromotorja, 2-litrskega bencinskega motorja i-VTEC z Atkinsonovim ciklusom in ločenega električnega generatorskega motorja.

Pogonski sklop sam določa optimalno razporejanje moči, zato vozniku niso dali običajnih možnosti izbire med električnim, hibridnim ali pogonom na bencinski motor. Nova Honda CR-V, ki na ceste zapelje enkrat prihodnje leto, bo sicer na voljo tudi z 1,5-litrskim turbobencinskim motorjem, dizelskega pa predvidoma ne bo.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri