Geely novi večinski lastnik britanske avtomobilske znamke Lotus

Kitajski avtomobilski proizvajalec, ki se počasi začenja širiti v Evropo je ljubiteljev avtomobilizma morda še najbolj poznan kot lastnik švedskega Volva.

Geely novi večinski lastnik britanske avtomobilske znamke Lotus (foto: Lotus) Lotus
30. 9. 2017

Kitajski holding Geely je včeraj zaključil v Kuala Lumpurju dokončal transakcijo v višini 100 milijonov funtov in od malezijskega proizvajalca odkupil večinski lastniški delež v podjetju Lotus. Kitajci so se namreč odločili za nakup 51 odstotnega deleža, manjšinski, 49 odstotni delež pa tako še vedno ostaja v Maleziji, lastnik je namreč še eno avtomobilsko podjetje, Etika.

S spremembo lastniške strukture podjetja se bo spremenil tudi upravni odbor podjetja, kjer bo po novem štel pet članov, med katerimi bo predsednik uprave podjetja dosedanji podpredsednik izvršnega odbora Geely-ja, Mr. Daniel Donghui Li. Kitajskemu podjetju bosta v upravnem odboru pripadli še dve mesti, svoj sedež v odboru pa bo imela tudi Etika. Predsednik izvršnega odbora podjetja bo medtem ostal Jean-Marc Gales, ki to funkcijo pri Lotusu zaseda že od leta 2014.

Načrtovanje prvega SUVa v zgodovini podjetja

Prodaja podjetja se je sicer v enem izmed najbolj uspešnih obdobij podjetja. V letošnjem letu tako beležijo 10 odstotno rast prodaje v primerjavi z letom 2016, hkrati pa ves čas predstavljajo nove modele avtomobilov in posebne različice že znanih. Med drugim je tako na ceste letos zapeljal najhitrejši Lotus v zgodovini podjetja, model Evora GT430, kjer številka v imenu pomeni moč vozila v 'konjih', kar zadostuje za končno hitrost 315 kilometrov na uro.

Zaradi dobrih prodajnih rezultatov podjetje načrtuje nadaljnjo širitev prodaje, tako na Kitajsko, kakor tudi v Združene države Amerike. Na ameriški trg naj bi tako zapeljali po letu 2020, ko bo na ceste zapeljala nova generacija modela Elise, hkrati pa naj bi Lotus v vstopil tudi v razred športnih terencev, pri čemer bi novi model temeljil na enaki platformi, kot pravkar predstavljeni Volvo XC40. Lotusova prihodnost bo torej vsekakor še zanimiva.

Jure Šujica

Foto Lotus

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri