GLE Coupe postaja skladen s 'klasičnim' bratom

ZGolj štiri leta po prihodu prve na trg prihaja druga generacija Mercedesovega največjega kupeja med križanci

GLE Coupe postaja skladen s 'klasičnim' bratom (foto: Daimler AG) Daimler AG
28. 8. 2019

Mercedes-Benz je svojemu najstarejšemu križancu v ponudbi, modelu GLE (nekoč poznanim pod oznako ML) v prejšnji generaciji dodal še nekoliko nišno usmerjenega brata po imenu GLE Coupe. Za vse tiste pač, ki želijo združiti kupejevsko linijo avtomobila, a si še vedno želijo križanca. Šlo je pravzaprav za že preverjen recept, a so novost uvedli šele na sredini življenjske dobe modela GLE. Ko je tako prišel čas, da slednji dobi posodobitev je bilo zato povsem pričakovano, da se enako zgodi tudi s Coupejem, ki tako po vsega štirih letih že dobiva popolno posodobitev.

Revolucije seveda nismo pričakovali, pa tudi dobili je nismo. A če se na prvi pogled zdi, da gre med novincem in njegovim predhodnik za enaka avtomobil, je resnica drugačna. Novinec nekoliko bolj ostrega videza – sprednji del je z izjemo maske hladilnika povzet po istoimenskem bratu – je namreč hkrati tudi nekoliko večji. V dolžino namreč meri slabe štiri centimetre več, ob tem pa je tudi sedem milimetrov širši. Polovico prirastka sicer pade na račun daljše medosne razdalje, ki pa je še vedno občutno krajša kot pri klasičnem GLE-ju.

Čeprav se z izjemo sprednjega dela obe izvedbi GLE-ja karoserijsko povsem razlikujeta, pa se sorodstvena vez nadaljuje tudi v notranjosti. Kokpit novinca namreč ostaja popolnoma enak in zajema štirioglate zračnike za vstop svežega zraka v kabino, številne LED trakove za potrebe ambientalne osvetlitve in pa par 12,3-palčnih zaslonov, nege kot smo že vajeni za potrebe infozabavnega sistema in drugega za potrebe prikaza vseh ključnih podatkov o stanju vozila.

Dodatni litri in centimetri tudi v kabini

Omenili smo že, da je GLE Coupe s prenovo dobil nekaj dodatnih dolžinskih centimetrov, s tem pa tudi litrov v prtljažnem prostoru. Ta namreč sedaj ponuja kar 655 litrov prostornine, kar je brez dvoma dovolj za še tako velike družinske potrebe. Prirastek na tem področju je bil tako 40 litrov, še dodatnih 30 litrov večji pa je prtljažni prostor v primeru podiranja zadnjih sedežev (po principu 40:20:40), saj v tem primeru skozi zadnja vrata zazeva 1790 litrov velika in več kot dva metra dolga ter vsaj dober meter široka luknja.

O varnostni opremi in asistenčnih sistemi je že skoraj odveč govoriti, saj poleg vseh standardnih in naprednih tehnologij (med katerimi je tudi sistem za preprečevanje naleta) ponuja tudi sistem Active Distance Assist DISTRONIC, ki na podlagi informacij o prometu – le te prihajajo v navigacijski sistem v realnem času – predvideva možnost naleta že dolgo preden vozilo doseže zastoj in temu primerno tudi zmanjša hitrost na 100 kilometrov na uro. Za razvedrilo potnikov je tukaj zadnja generacija infozabavnega vmesnika MBUX, ki podpira tudi storitev Amazon music.

'Živa' predstavitev novinca bo sicer potekala že na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, prva vozila pa bodo v avtomobilske salone zapeljala spomladi prihodnje leto. Sprva bo sicer na voljo zgolj par dveh dizelskih šestvaljnikov z oznakama 350 d in 400 d, ob tem pa bo kot dopolnitev na voljo tudi AMG GLE 53 Coupe, ki bo tako kot vsi predstavniki družine Mercedesov opremljen z blagim hibridnim sistemom in skupno močjo 320 kilovatov oziroma 435 'konjev'.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri