Gosposko-delavski?

Tako trdi uradni material, ki je spremljal slovensko predstavitev nove različice iz korejske hiše Ssangyong. Gre za pickup Actyon Sports, pri katerem, kot pove že ime, je za osnovo služil terenec Actyon.

16. 4. 2007

Vseeno pa ima Sports v primerjavi z njim za 320 milimetrov daljše medosje, za 510 milimetrov več skupne dolžine, za nekaj centimetrov pa sta večji tudi širina in višina. Sports je torej štirivratni, petsedežni pickup z 1, 6 metra dolgim kesonom, v katerem je 1.080 litrov prostora. Prednji del je dokaj luksuzen, zadnji pa je namenjen prevozu večjih športnih pripomočkov ali tovoru.

Motor je en sam, dvolitrski turbodizel sodobne gradnje, menjalnik je ročni ali za doplačilo samodejni (edini v razredu), pogon pa dvo- ali štirikolesni, pri katerem je pogonu dodan še reduktor. Najcenejši je 2.0 Xdi 4×2 Free, ki je, upoštevajoč že klasičen akcijski cenovni prijem, vreden 21.690 evrov; če dodate 1.600 evrov, dobite enakega, a štirikolesno gnanega, če pa primaknete še 700 evrov, dobite boljši paket opreme Lux, ki ima samodejno klimatsko napravo, 18-palčna platišča, boljši avdiosistem in usnje na volanskem obroču ter prestavni ročici. Ponujajo tudi plastično nadgradnjo tovornega dela.

Foto: Ssangyong

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri