Honda Civic Type R: naskok na rekord

1. 10. 2014
Deli

Slovita steza Nurburgring Nordschleife ostaja vse pomembnejša med proizvajalci dostopnih športnih avtomobilov.

Dvoboj Renault in Seata za rekord med serijskimi spredaj gnanimi avtomobili je že legendaren, sedaj pa se bo zabavi pridružila še Honda.

Pri slednji so tik pred pričetkom pariškega avtomobilskega salona izdali še nekaj podrobnosti o Civicu Type R, ki ga bodo predstavili. Da je oblika, kakršna je na ilustracijah, že dokončna, je jasno že po posnetih avtomobila, s katerim so snemali reklamo za Type R. Bolj zanimiva je tehnika.

Moči dvolitrskega turbo motorja še niso izdali, so pa namignili, da bo imel 'več kot 280 'konjev' in da bo torej najmočnejši v razredu. Polega tega so prednje obese zasnovane tako, da minimizirajo vpliv prednjega pogona na volan (podobno kot pri Focusu RS in Meganu R.S.), podvozje bo elektronsko vodeno, ostaja pa še vprašanje, ali bo ob šetststopenjskemu ročnemu menjalniku Type R imel tudi zaporo diferenciala oziroma kakšna bo - a dejstvo, da so se odločili za podobo zasnovo prednjega podvozja kot tekmeci z mehansko zaporo že namiguje na to, da jo bo imel tudi Civic Type R.

Kot je zadnje čase v navadi, bo imel Civic Type R na armaturni plošči tudi gumb (tu z oznako +R), ki bo še zaostril odzive motorja, volana in podvozja.

Kljub temu, da bo Civic Type R v prodaji v prvi polovici naslednjega leta, bo v Parizu razstavljeni verjetno še nosil oznako konceptnega avtomobila, pa čeprav bo praktično enak serijskemu. Tega bodo 'uradno' verjetno pokazali v Ženevi v začetku naslednjega leta. In kmalu zatem bo sledil tudi naskok na rekord na Nordschleife.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"