Hyundaiji prihodnosti naj bi po videzu konkurirali celo Alfi Romeo

Z novo oblikovalsko filozofijo želijo konkurirati tudi znamkam, kot je italijanska Alfa Romeo, ki jo postavljajo kot enega izmed vrhuncev avtomobilskega oblikovanja.

Hyundaiji prihodnosti naj bi po videzu konkurirali celo Alfi Romeo (foto: Hyundai) Hyundai
6. 8. 2018

Če pomislimo na prva vozila znamke Hyundai, ki so prišla na naš trg pred nekaj desetletji, lahko hitro povzamemo, da je šlo za vozila, ki niso ravno osvajala lepotnih nagrad. Z leti se je Hyundai močno razvil, avtomobili so za oko postali mnogo bolj prijetni in prilagojeni tudi evropskemu okusu. A kot kaže, se Korejci še ne želijo ustaviti. Napovedujejo namreč prihod novih in oblikovno še precej bolj dovršenih vozil.

Prvi avtomobil, ki je napovedal prihodnost Hyundaijevih vozil, je bil marca predstavljeni koncept Le Fil Rouge. Zdaj pa je SangYup Lee, podpredsednik Hyundaijevega oblikovalskega oddelka, v nedavnem intervjuju za Automotive News Europe razkril, da je ta koncept hkrati tudi napoved odmika od 'družinskega videza', kjer so si vsi avtomobili med seboj po videzu bolj ali manj enaki. Namesto tega namerava v paleto vozil vnesi več razlik, pa tudi več dinamike.

Lee si je pri tem za 'tarčo' oziroma vzor vzel nekatere najslavnejše italijanske avtomobilske znamke: »Avtomobil je produkt čustev. Naš načrt je zato povečati njegovo emocionalno vrednost, kolikor je to le mogoče. Alfa Romeo in Maserati, njihovi avtomobili so resnično seksi, celo nemške znamke svoj vpliv v veliki meri črpajo v italijanskih znamkah. Emocionalnost in čutna lepota sta tisto, česar v znamkah, ki proizvajajo avtomobile za širši krog kupcev, ne moremo najti. Naš cilj pa je, da Hyundaijevi avtomobili postanejo še bolj seksi, kot avtomobili znamke Alfa Romeo.«

Cilji so nedvomno visoki, a če upoštevamo, da je Lee pred prihodom k Hyundaiju leta 2016 sodeloval pri oblikovanju vozil, kot so Chevrolet Camaro pete generacije, Chevrolet Corvette Stingray in celo koncept Bentley EXP 10 Speed 6, je jasno, da so nameni 48-letnega Korejca skrajno resni.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri