Izšel je novi Avto magazin! Testi: Jaguar E-Pace, VW Touareg, Mercedes razred X - Novice - Avto Magazin

Izšel je novi Avto magazin! Testi: Jaguar E-Pace, VW Touareg, Mercedes razred X

Izšel je novi Avto magazin! Testi: Jaguar E-Pace, VW Touareg, Mercedes razred X (foto: mj) mj

V novem Avto magazinu povzemamo triletno dogajanje na področju dizelske afere in komentiramo prihodnost vodika kot pogonskega sredstva za avtomobile. Podrobno smo si ogledali Mercedes-Benz GLC F-Cell. Preverili smo tudi realnost navedb o dosegih električnih avtomobilov. Vozili smo: McLaren Senna, Jeep Wrangler, Jeep Renegade, Mazda6, Oplovi motorji. Preberite tudi teste: Jaguar E-Pace, VW Touareg, Mercedes razred X. Opravili smo kratke teste: Kia Stinger, Peugeot 3008, Seat Arona, Mazda CX-5. Primerjamo hibridnega, priključnohibridnega in električnega Hyundaija Ioniqa. Zanimive prispevke so pripravili motoristi, poročamo pa tudi o športu: motoGP, formula 1, reli SP.

Čeprav vodilni pri FCA (Fiat-Chrysler Automobiles) pravijo, da jih je smrt prvega moža Marchionneja močno presenetila, pa veliko vendarle kaže na to, da je Sergio Marchionne že marsikaj pripravil za čas, ko ga ne bi več bilo na čelu tega italijansko-ameriškega avtomobilskega koncerna. Ena od teh stvari je bil tudi dokaj podroben načrt razvoja znamke Alfa Romeo. Razkrivamo.

Čez slaba dva meseca bodo minila tri leta, odkar je avtomobilski svet osupnila novice o tem, da je Volkswagen, takrat največji avtomobilski proizvajalec, v kup svojih dizelskih vozil vgradil nelegalno programsko opremo, ki je pomagala avtomobilom na preizkusih izpušnih plinov doseči rezultate, potrebne za dosego aktualnih okoljskih standardov. Aktualno.

McLaren pomika meje. McLaren Senna, superšportni avtomobil z osupljivo vodljivostjo na dirkališču, bo občasno osupnil tudi pešce in druge voznike, ko bo mimo njih legalno drvel po navadnih cestah. Sedemnajst let po predstavitvi prvega dirkalnika F1 s karbonskim monokokom in 20 let po predstavitvi prvega karbonskega cestnega superšportnika McLaren F1 smo ga pognali po dirkališču Estoril – dirkališču, na katerem je leta 1985 svojo prvo zmago v formuli 1 dosegla dirkaška legenda, po kateri se avto imenuje. Vozili smo.

Avtomobili znamke Jeep so že zaradi imena nekaj posebnega, ko pa govorimo o Wranglerju, se za nekatere svet ustavi. Vozili smo

Renegade tudi po prenovi navdušuje. Čeprav najmanjši v družini, je njegovo poreklo jasno: čistokrvni Jeep. Vozili smo.

Drugo prenovo aktualne generacije Mazde6 težko označimo za klasični 'facelift', ker je videz zgolj minimalistično prečiščen. Modernizacija je beseda, ki se najbolje poda novinki. Vozili smo.

Proti stotici ali pa že čez njo. Toliko je namreč pri Oplu modelov v ponudbi, ki že ustrezajo prihajajočemu okoljskemu standardu Euro 6d-Temp, ki bo začel veljati 1. septembra. Vozili smo.

Ne bo se zgodilo čez noč, a tako veliko strokovnjakov in vodilnih iz avtomobilske industrije kot tudi znanstvenikov v vodiku vidijo prihodnji vir energije za prevoz ljudi. Aktualno.

Mercedes-Benz GLC F-Cell je tako edinstven zato, ker je dvakratno elektrificiran. To pomeni, da tehnologijo gorivnih celic in baterijsko tehnologijo združuje v popolnoma električni priključni hibrid. Aktualno.

Žirija izbora Autobest, katere član je tudi naš urednik, je pripravila prvi pravi preizkus dometa električnih avtomobilov. Rezultati primerjave z dosegom po uradnem standardu WLTP so presenetljivi. Primerjamo.

Jaguar E-Pace: ker gre za manjšega brata odličnega in uspešnega F-Pacea, boste na njegovem vetrobranskem steklu našli logotip mame Jaguarja z mladičem. Test.

Volkswagen Touareg je še en dokaz, da je treba ocenjevati avtomobile v njihovem domačem okolju – torej na cesti. Test.

Dolgo, ampak res dolgo so se pri Mercedesu upirali razredu poltovornjakov oziroma, kot jih s tujko imenujemo, Pick-Upom. Zanimivo predvsem zato, ker jim predstavniki razreda SUV že leta prinašajo dober dobiček. Test.

Tisti, ki imajo Kio v glavi kot korejskega proizvajalca poceni avtomobilov, si njihovega prodajnega programa očitno že dolgo niso ogledali. Ali pa so le trmasti. Kratki test.

Peugeot 3008 je v sedanji generaciji na trgu že dobri dve leti in v tem času smo ga že dodobra preizkusili, a očitno pri Peugeotu menijo, da je vedno pravi čas za novosti. Tokrat te prihajajo v obliki novega turbodizelskega motorja in samodejnega menjalnika. Kratki test.

Manjši križanci so čedalje bolj priljubljeni, tudi pri nas. In zanimivo: skoraj polovico modelov, ki so na voljo, izdelujejo v Španiji. Tudi Seatovo Arono, seveda. Kratki test.

Čas električnih avtomobilov je tu, čas hibridnih avtomobilov pa se je začel že precej prej. Razlogov za njihovo uporabo je nešteto – od nižjih stroškov servisov do cenejšega goriva (elektrike) – in seveda nižji izpusti škodljivih emisij. Primerjamo.

Križanci je izraz, ki se je prijel za na pogled vsaj delno terenske avtomobile, ki pa s terenci sicer nimajo dosti skupnega. Izbira je velika in vsak dan večja, bolj kot 'terenski' del lastnosti pa proizvajalci poudarjajo individualnost, digitalizacijo in obliko. Podaljšani test.

Je že tako, da so okusi različni, posledično pa tudi dojemanje stvari. Tako ameriški motocikli Harley-Davidson nekaterih ne ganejo, za druge so neizpolnjene sanje. Reportaža.

Suzuki V-Strom 250 je vhodni model v svet potovalnih enduro motociklov pri Suzukiju. Na našem podaljšanem testu so ga vozili različno izkušeni motoristi in motoristke. V tem prvem zapisu pa lahko rečemo, da nas je presenetil, pozitivno! Podaljšani test.

Vsako znamko motociklov skozi razvoj določenega modela zaznamujejo določene letnice in pri Kawasakiju KX 450 je letnica 2019 nov pomemben mejnik. Vozili smo.

Najbolj slavna gorsko-hitrostna dirka na svetu postaja vse bolj elektrificirana in vse več dirkačev se na 19,9 kilometra dolgo progo podaja z električnimi dirkalniki. Volkswagnu je uspelo poravnati račune s preteklostjo (31 let po skorajšnjem uspehu), hkrati pa so zrušili rekord iz leta 2013, ki ga je s klasično gnanim Peugeotom postavil devetkratni svetovni prvak v reliju, Sebastien Loeb. Reportaža.

9. 8. 2018

Nova številka je v prodaji od 9. avgusta 2018. Naslednja številka, 10/2018, izide 13. septembra 2018. Na revijo se lahko naročite prek spleta, Avto magazin pa lahko berete tudi na tablicah in telefonih.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri