Izšel je novi Avto magazin! Testi: VW T-Roc, BMW X3, Opel Grandland X

8. 3. 2018
Deli

V novem Avto magazinu objavljamo AMZS-jev test letnih gum in prinašamo novice iz Ženeve. Po snegu smo se popeljali s Škodami in Opli. Vozili smo Alpina A110, Citroëna C4 Cactusa, Audija A7 in bili na predstavitvah Mercedesa razreda A, Kie Ceed, Mazdinih novosti. Porschejev predsednik uprave Oliver Blume nam je razkril Porschejevo električno prihodnost. Preberite teste vozil VW T-Roc, BMW X3, Opel Grandland X. Opravili smo tudi kratke teste Hyundaija Ioniqa EV, Forda Fieste Vignale, Alfe Romeo Stelvio, Mazde 6, Dacie Logan MCV Stepway, Mercedes-Benza All-Terraina. Motoristi so vozili Kawasakija H2 SX, Yamaho MT-07. Poročamo tudi o športu: formula 1, reli Švedska.

Ženevska avtomobilska razstava oznanja poletje, čeprav so zadnji dnevi pred njo vse prej kot pomladno obarvani. A po tistem, ko se prižgejo žgoči ženevski žarometi, se tudi ledeni molk okoli zadnjih svetovnih novosti stopi. Aktualno.

Ne, niste zašli na politično obarvane strani Avto magazina. Ostajamo v svetu avtomobilizma in poročamo o rojstvu nove (pod)znamke pod okriljem Seata. Predstavljamo.

Mercedes-Benz bo še letošnjo pomlad na ceste poslal četrti rod razreda A. Bolj kot skoraj nespremenjeni videz bo novost pritegnil, ker se zdi podoben pametnemu telefonu. Naslednji korak za razred A bo v smeri digitalizacije in povezljivosti! Predstavljamo

Novi Ceed bo uradno predstavljen na prihajajočem ženevskem avtomobilskem salonu, vendar so po ustaljeni praksi tudi Korejci že pred tem pokazali uradne fotografije. In hkrati smo ga že vozili. Vozili smo.

Po dolgem omahovanju se je Renault odločil, da bo oživil Alpine, kultno znamko, ki je nastala leta 1955, in njen tedaj najboljši model se še vedno uvršča med najboljše francoske športne avtomobile vseh časov. A110 je že naprodaj v Evropi in prvi prevoženi kilometri so potrdili, da so njegove dinamične zmogljivosti, ki izhajajo iz 1,8-litrskega turbobencinskega motorja s 225 'konji', vsaj na tako visoki ravni kot retro dizajn. Vozili smo.

Na papirju je zvenelo zabavno. Vabilo na preizkus štirikolesno gnane Insignie na ledeni stezi. In to tiste z najmočnejšim bencinskim motorjem in štirikolesnim pogonom. Vozili smo.

Francoski avtomobili so bili nekoč že znani po tem, da se je v njih udobno sedelo in še udobneje peljalo. Zdaj bo C4 Cactus poskusil ponovno ponuditi omenjeno. Vozili smo.

Pri Audiju so zbrali pogum in se osvobodili okovov. Predvsem tistih oblikovnih, ki so jih ovirali, da bi bil avto videti bolj športen. Vozili smo.

Medtem ko so Čehi del svoje olimpijske reprezentance poslali v Pjongčang, se je drugi, tisti, zimskim razmeram še bolj prilagojeni del napotil na sever Finske. Reportaža.

Mazdina motorna strategija se povsem razlikuje od sedanjih trendov. Namesto zniževanja števila valjev in zmanjševanja delovne prostornine v njih, Mazdini motorji ostajajo pri nekaterih 'klasičnih' postavkah. Predstavljamo.

Križanci so v trendu. In to vedno bolj, kar prav tako kažejo prodajni rezultati, tudi pri nas. Tako ni presenetljivo, da je tempo, s katerim prihajajo na trg prenovljeni ali novi modeli, hud, konkurenca pa še hujša. Test.

Čeprav se nam zdi, da ga na prvi pogled lahko vržemo v predal že videno, je BMW X3 v svoji tretji izdaji dozorel in napredoval v vseh pogledih. Test.

Odkar je Opel član Skupine PSA, ima precej široko ponudbo športnih terencev, ki segajo od terenu naklonjene Mokke in naslednika Merive, Crosslanda X, do največjega Grandlanda X, ki si svoj kos pogače reže v spodnjem srednjem razredu. Tako kot francosko sorodstvo. Test.

Porsche je na pragu velikih sprememb. V tem ekskluzivnem intervjuju je predsednik uprave podjetja Porsche AG, Oliver Blume, razkril nekaj podrobnosti strategije električne mobilnosti, dal nekaj namigov o novih modelih, predstavil prihodnost 911-ice in se odkrito pogovoril o Porschejevem odnosu z Audijem. Intervju.

Za električne avtomobile še vedno velja, da so nekaj nenavadnega, o čemer se večini avtomobilistov nit ne sanja. Hyundai ponuja električni pogon v 'paketu', kjer je skoraj vse enako kot pri običajnih avtomobilih, najbolj hrabrim pa ponuja prihodnost že zdaj. Kratki test.

Majhni avtomobili z veliko opreme niso posebna novost. Marsikatera znamka je že preizkusila ta recept, bolj ali manj uspešno. Kratki test.

Morda se bo na popolnem prehodu k električnim avtomobilom zgodil vmesni korak, ko bodo avtomobile večinoma poganjali bencinski motorji. Tako se bomo vsaj za hip nekako vrnili h koreninam. Kratki test.

Ni ravno terenec, a Dacia Logan MCV v takšni obliki, nekoliko bolj dvignjena od tal, z zaščitno (ali lepotno) plastiko in že v osnovi robustno zasnovo, se lahko loti zelo raznolikih cest in tudi kakšnega bolj prizanesljivega kolovoza. Kratki test.

All-Terrain se je pridružil oznakam Allroad, Cross Country in Alltrack. Tako je iz običajnega Mercedesovega E-ja nastal povsem drugačen avto. Kratki test.

Če ste lastnik avtomobila in ste pri njegovem vzdrževanju kolikor toliko skrbni, vsaj enkrat na leto vašemu jeklenemu konjičku privoščite osnovni ('mali') servis. Ta ne glede na to, ali gre za starejši ali novi avtomobil, (še) vedno zajema vsaj zračni filter, oljni filter in seveda olje. Tehnika.

Želeli so ustvariti najhitrejši motor za (se ve, katero) avtocesto, se je zasmejal Hiroyuki Watanabe, vodja projekta H2 SX. In to v času zaostrovanja prometnih in okoljevarstvenih predpisov, staranja motoristov in priljubljenosti 'budget' motociklov za množice? Vozili smo.

Na predstavitvi prenovljene MT-07 v okolici španske Malage nas je v času 'ledenega alarma' v Sloveniji pralo pri okoli osmih stopinjah Celzija. Zakaj motocikel, ki naj bi ga številni dnevno uporabljali za vožnjo v službo, nima ogrevanih ročic? Vozili smo.

Čeprav je bil Thierry Neuville na reliju Monte Carlo 2018 mogoče celo najhitrejši, saj je slavil na največ hitrostnih preizkušnjah, je ekipo Hyundaia zaradi vozniške napake razočaral. Prepričljivo pa je zmagal na švedskem reliju, ki velja za enega od najhitrejših v svetovnem prvenstvu. Da, kljub snegu in ledu! Reportaža.

Odmora je konec. Inženirji in konstruktorji so tako ali tako zadnje mesece s polno paro razvijali nove dirkalnike, dirkači pridno trenirali, ekipe pa iskale ali nove voznike ali nove sponzorje. Cirkus, imenovan Formula 1, se lahko torej začne. In pod taktirko novih mož iz Liberty Medie se bo letos spremenilo kar nekaj stvari. Reportaža.

Nova številka je v prodaji od 8. marca 2018. Naslednja številka, 05/2018, izide 12. aprila 2018. Na revijo se lahko naročite prek spleta, Avto magazin pa lahko berete tudi na tablicah in telefonih.