Je Renault Arkana prvi pravi 'ljudski' kupejevski križanec?

23. 5. 2019 | Jure Šujica
Deli

Z današnjim dnem je dokončno razkrita zavila v prodajne salone, najprej v Rusiji.

Podrazred križancev, tako imenovani kupejevski križanci, ki so se pojavili po prihodu klasičnih križancev, so bili sprva rezervirani zgolj za bolj eminentne znamke, še posebej za BMW in Mercedes-Benz, ki sta v tem razredu prisotna tudi najdlje. A trendi, ki se najprej pojavijo v višjih avtomobilskih razredih, se seveda hitro razširijo tudi v bolj ljudske avtomobilske znamke. Tako je tudi z zgoraj omenjenimi križanci, ki se zdaj začenjajo uveljavljati tudi v ponudbi cenejših avtomobilskih znamk. Eden izmed pomembnih avtomobilov na tem področju bo zagotovo Renault Arkana.

Prototip omenjenega Renaulta smo lahko prvič v živo videli na avgustovskem avtomobilskem salonu v Moskvi, prestolnici trga, ki je tako za Renault kakor za omenjeni model v prihodnje eden od najpomembnejših. Prav danes pa je na omenjeni trg naposled Arkana zavila. Kot rečeno, gre za enega izmed prvih tovrstnih avtomobilov, ki bo z dolžino 4,54 metra kupce iskal v avtomobilskem C-segmentu, torej tam, kjer je že tudi model Kadjar.

Uporabnost ne trpi

Ne glede na povezavo s Kadjarom, s katerim si deli platformo, pa gre vseeno za popolnoma nov avtomobil. To daje Arkana vedeti tako navzven, kjer sicer lahko najdemo prepoznavne žaromete z dnevnimi lučmi v obliki črke C in dolge zadnje luči, potem pa se podobnost s preostalimi modeli konča. Še nekoliko bolj samosvoja, a hkrati zelo čista in tradicionalno urejena je notranjost vozila, še posebno armaturna plošča z infozabavnim sistemom ter zaslonom premera osem palcev, nameščenim pod režami za prezračevanje kabine.

Zanimivo je, da bo Arkana, ne glede na počasi spuščajočo streho, ponujala povsem spodobnih 508 litrov prtljažnega prostora, tega pa bo mogoče povečati do 1.333 litrov. Kako bo to videti v praksi, bomo lahko videli šele čez čas. Arkana bo namreč najprej dostopna na ruskem trgu, kdaj bo zapeljala v Evropo, pa še ni določeno.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja