Jeep Cherokee tudi po prenovi ne izgublja terenske ostrine - Novice - Avto Magazin

Jeep Cherokee tudi po prenovi ne izgublja terenske ostrine

Če vam serijski videz ne ustreza, je Jeep za novinca predstavil še paket skupno 90 dodatkov blagovne znamke Mopar.

Jeep Cherokee tudi po prenovi ne izgublja terenske ostrine (foto: FCA) FCA
6. 9. 2018

Pred dvema dnevoma smo že pisali o zaključku letošnjega sodelovanja med Jeepom in Harley-Davidsonom. Znamki sta namreč letos organizirali oziroma se skupaj udeležili številnih prireditev, zaključek letošnjih projektov pa bo te dni na evropskem tednu motorjev v bližini Beljaka. Ob tem smo nekaj besed namenili novemu Jeepu Cherokeeju, ki bo v Avstriji doživel uradno predstavitev na stari celini.

A če smo bili pred dvema dnevoma še nekoliko skopi z informacijami o posodobitvah, je Jeep zdaj v celoti razkril vse novosti modela. Teh bo kljub vsemu kar precej, začenjajo pa se že na zunanjosti vozila, kjer bo v celoti spremenjena maska vozila, novi sprednji žarometi bodo svetili v tehniki LED, dodani bodo sprednji žarometi, novi pa bodo, kot je že znano, tudi pokrov motorja in meglenke. Zadek bodo krojile nove zadnje luči in nova prtljažna vrata; slednje bo mogoče odpreti tudi z navidezno brco pod odbijačem.

Notranjost, armaturno ploščo in informativno-razvedrilni sistem z zaslonom premera 7 ter 8,5 palca bodo krasili dodatki v videzu klavirske plastike oziroma satenastega kroma. Vozniki bodo znali ceniti spremenjeno instrumentalno ploščo. Ta bo v sicer prenovljeni podobi ostala analogna, a bo ponujala možnost 3,5- oziroma 7-palčnega zaslona za prikaz pomembnih informacij. Velik poudarek je bil namenjen tudi dodatnemu prostoru v kabini. Po zaslugi spremenjene sredinske konzole bo tako med sprednjima sedežema v predalu več prostora za mobilne telefone in podobne pritikline, zaradi uvedbe dvojnega dna pa bo prtljažni prostor ponujal do 570 litrov prostora ali kar 70 litrov več kot do zdaj.

Za Evropo le štirivaljniki

Motorna ponudba bo med različnimi trgi izredno pestra. Tako kot pri modelu Wrangler bodo tudi evropski kupci pri Cherokeeju prikrajšani za šestvaljne motorje (zunaj Evrope bo Jeep ponujal 3,5-litrski šestvaljni dizel družine Pentastar in 2,4-litrski bencinski motor Tigershark MultiAir2). Na voljo bosta tako dva dizelska motorja prostornine 2,2 litra in močjo 150 ter 195 'konjev' (110, 142 kilovatov). S prihodnjim letom se jima bo pridružil še dvolitrski bencinski agregat, ki bo s turbo puhalom proizvedel 270 'konjev' oziroma 200 kilovatov moči.

Glede na to, da gre pri Cherokeeju kljub uglajenemu videzu še vedno za čistokrvnega terenca, so se pri Jeepu lotili izboljšav na področju štirikolesnih pogonov. Na voljo bodo tri različice, vse nekoliko lažje kot zdaj, pri čemer pa bo najmočnejša z imenom Jeep Active Drive Lock na voljo le v različicah Trailhawk, ki v Evropo pride šele na začetku leta 2019. Druge izvedbe Cherokeeja bodo medtem na voljo že v prihodnjih tednih.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri