Jeseni novi Porsche 911 s stekleno streho

31. 7. 2008
Deli

Porsche z novim modelom 911 Targa zaključuje najhitrejšo menjavo generacij, kar smo jim bili doslej priča v družini 911.

Najmlajša modelska serija v novi generaciji 911 je še naprej na voljo v dveh izvedbah: kot 911 Targa 4 in kot 911 Targa 4S. Osnovno različico poganja 3, 6-litrski bokser motor, ki z nazivno močjo 254 kW (345 'konjev') zagotavlja doseganje hitrosti do 284 km/h. Pogonski agregat izvedbe 911 Targa 4S iz 3, 8-litrske gibne prostornine črpa moč 283 kW (385 'konjev') in stroj požene do 297 km/h.

Vrhunec zunanje podobe modela 911 Targa ostaja 1, 54 m2 velika steklena streha, ki je sestavljena iz dveh delov: pomičnega strešnega okna na sprednjem delu in nepremično nameščenega dela na zadnjem delu. Pri odpiranju do končnega položaja se strešno okno v sedmih sekundah pomakne pod zadnje steklo. Nad potniškim prostorom se pri tem razprostre odprta površina, ki meri 0, 45 m2. K strešnemu oknu serijsko sodi nov senčni rolo, ki potnike še bolj učinkovito ščiti pred radovednimi pogledi. Ko je zaprt, prekriva celotno površino pomičnega strešnega okna. Električno upravljanje poteka neodvisno od strešnega okna. Stekleno strešno okno in stekleni segment na zadnjem delu sta zatemnjena. Tako tudi v vročem poletnem soncu zagotavljata zaščito pred UV-sevanjem in preprečujeta prekomerno segrevanje notranjosti.

Porsche je s predstavitvijo nove Carrere začel z uvajanjem neposrednega vbrizgavanja bencina pri športnih avtomobilih. Prednosti: do 8, 5 % večja moč, 11, 2 % manjša poraba goriva in 13, 6 % nižja emisija CO2 glede na model in opremo.

Z novim 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko Porsche sedaj za doplačilo nudi alternativo 6-stopenjskemu ročnemu menjalniku. Novi menjalnik je zamenjal dosedanji Tiptronic S. 911 Targa 4 iz mirovanja do hitrosti 100 km/h pospeši v 5, 2 sekunde, zmogljivejša S-izvedba pa v 4, 9 sekunde (v obeh primerih podatki veljajo za 6-stopenjski ročni menjalnik). Opcijski Porschejev menjalnik z dvojno sklopko prestavlja še hitreje in v tem pogledu postavlja nova merila: 911 Targa 4 s tem menjalnikom in 3, 6-litrskim motorjem do 100 km/h pospeši že v 5, 0 sekunde, medtem ko je najboljši doseženi čas pri Targi 4S 4, 7 sekunde.

Naslednja menjava tehnologij je povezana s štirikolesnim pogonom. V novem modelu 911 Targa je vgrajen elektronsko uravnavani sistem Porsche Traction Management (PTM), ki je zamenjal dosedanji štirikolesni pogon z viskozno lamelno sklopko.

Novi 911 Targa bo naprodaj od 25. oktobra 2008 naprej. Za Targo 4 (z deželno opremo, vklj. z DDV v višini 20 % in z DMV v višini 13%) bo potrebno odšteti 111.580 EUR, za Targo 4S pa 123.850 EUR.

Foto: Porsche

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel