K1 Renovatio

3. 3. 2011
Deli

Fantje so si za cilj izbrali Paganijevo Zondo. Pravijo, da s svojim avtomobilom želijo biti na enakem nivoju. Nivoju superavtomobila. Ime mu je K1 Renovatio in z razvojnimi koraki postaja vse bolj slovenski.

Osnova (K1 Attack) je sicer slovaška, a je po zaslugi nekdanjega dirkača Aljoše Tuška in ekipe slovenskih že 70 % delov.

Dvosed s kopico ogljikovih vlaken, cevastim okvirom, pogonom na pravi strani in motorjem za voznikovim hrbtom tehta vsega 1.150 kilogramov in iz Audijevega 4,2 litrskega osemvaljnika (ki ga je doniral atmosferski RS4) iztisne 450 'konjev'. Dovolj za 3,7 sekundni pospešek do stotice in okoli 310 km/h največje hitrosti.

Zaenkrat obstaja le eden Renovatio, a že do konca naslednjega leta načrtujejo prodajo desetih osemvaljnih K1. Proizvodne načrte nameravajo doseči tudi s pomočjo vlagateljev, ki jim bodo prodali 20 % družbe.

Tušek pripravlja že tudi naslednika, Renovatio 2, izboljšano različico aktualnega Renovatia, ki bi ob teži okoli 1.000 kilogramov (okvir iz krom molibdena) lahko dobila prisilno polnjenje (moč do 700 'konjev') in sekvenčni menjalnik. Luč sveta naj bi skladno z ekološkim kredom ugledala še električna različica.

Cena Renovatia še ni znana, vodilni pa ne skrivajo ciljev, da bi ob ustrezni izgradnji blagovne znamke v doglednem času dosegli pol evrskega milijona za vsak izdelek. Že prve vožnje bodo pokazale, ali so visokoleteče slovenske ambicije docela upravičene. (MaG)

Foto: Matej Grošelj

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja