Kaj so povedali na tiskovni konferenci pred prenovo dirkališča Grobnik?

9. 2. 2017
Deli

V centru Reke so predstavili podrobnosti o prvi prenovi 40 let starega dirkališča. Večji poudarek na avtomobilih, predvidena 15-odstotna podražitev. Cilj: organizirati dirko za svetovno prvenstvo Superbike.

V odsotnosti politikov, ki že leta in leta le obljubljajo, a nič konkretnega ne naredijo (vsaj tako smo slišali) smo se novinarji in vpleteni v prvo resno prenovo dirkališča Grobnik v 40-letni zgodovini zbrali v centru Reke. Avtomotodrom Grobnik Čavle in Moto Klub Kvarner Rijeka so namreč pri Privredni banki Zagreb dobili zeleno luč za kredit v vrednosti 7 milijonov kun, poleg tega pa naj bi iz drugih sredstev za prenovo namenili še približno 2 milijona kun.

Dosedanje dirkališče sploh ni imelo vseh ustreznih dovoljenj

Ena izmed težav, da do vsekakor nujne prenove ni prišlo prej, naj bi bila nelegalnost dosedanjega objekta, kar so v zadnjih dveh letih uspeli rešiti. V tem času so opravili tudi študijo organizacije dirke za svetovno prvenstvo Superbike, ki naj bi pri 30.000 obiskovalcih zapravili vsaj šest milijonov evrov. Za zdaj še ni jasno, ali se bo dirka WSBK na Grobniku dejansko zgodila, je pa to, kot je dejal Mladen Črnjar, njihov cilj.

Poleg tega postopoma želijo uvajati nove kadre in jih predvsem pomladiti. Želijo, da bi bil Grobnik zanimiv ne le zaradi nižjih cen najema v primerjavi z drugimi evropskimi dirkališči v bližini, temveč tudi zaradi obiskovalcem prijazne usluge. Da, prenovili bodo tudi bokse in tribuno (za katero se neuradno govori, da je pod spomeniškim varstvom). Storitve naj bi se v poprečju podražile za približno 15 odstotkov.

Avtomobilisti, dobrodošli! Asfalt ne bo več tako grob.

Predvsem ciljajo na večji obisk iz tujine, večjo prisotnost avto- in moto-mobilske industrije (dogodki, testiranja, fotografiranja …) ter večje število avtomobilistov na stezi. Ti naj bi se grobniškega dirkališča do sedaj izogibali zaradi preveč grobega asfalta, kar je pomenilo večji strošek za menjavo gum.

Nov asfalt (na 56.000 kvadratnih metrov naj bi ga nanesli 9.500 ton) naj bi bil zato manj grob, a bo zaradi posebne kemične obdelave vseeno nudil dober oprijem. Sprememb v konfiguraciji ne bo, saj naj bi bila (sicer zahtevna) pista dobra in zanimiva. Natančnega odgovora na vprašanje, kako bodo odpravili nevarnost na prvemu (t.i. Bizjakovemu) ovinku, nismo dobili, so pa pri pripravi dokumentacije imeli v mislih vse nepravilnosti, ki bodo s prenovo odpravljene. Morda bodo spremenjene izletne cone?

Kot je razvidno iz koledarja zasedenosti, bodo z deli začeli v začetku julija in končali do prve polovice avgusta.

Iz sončne Reke vas pozdravljam Matevž Hribar

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja