Katrca je še med nami

V okviru 16. Slovenske konference o odnosih z javnostmi je Slovensko društvo za odnose z javnostmi podelilo tudi nagrade Prizma.

13. 11. 2012

Prizma je nacionalna strokovna nagrada slovenskim organizacijam za dobro izvedene komunikacijske programe na področju odnosov z javnostmi. Za učinkovito rabo posameznih PR orodij oziroma posameznih PR komunikacijskih programov v programih integriranega (celostnega) komuniciranja je Prizmo letos prejela kampanja »Praznovanje 50 let Katrce«, ki sta jo v letu 2011 skupaj organizirala  Renault Nissan Slovenija in Publicis Groupe Slovenija.

Pod imenom 'Katrca' se seveda skriva Renaultov legendarni model Renault 4, ki je lani praznoval 50 let in imel ogromno privržencev tudi v Sloveniji, nekateri pa se po cestah vozijo še dandanes.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri