Kia širi priključno-hibridno ponudbo: v Ženevo je prišla s priključno hibridnima Optimo SW in Nirom

Kia je v Ženevo prišla z dvema priključno-hibridnima različicama že znanih modelov: Optime Sportswagon in Nira.

Kia širi priključno-hibridno ponudbo: v Ženevo je prišla s priključno hibridnima Optimo SW in Nirom (foto: Kia) Kia
7. 3. 2017

Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid je opremljena z enakim pogonskim sklopom, kot njena limuzinska sopotnica, kar pomeni, da jo poganja kombinacija 156-'konjskega' 2-litrskega bencinskega motorja GDI in 50-kilovatnega elektromotorja, ki je vgrajen v 7-stopenjski samodejni menjalnik. 205 'konj' sistemske moči je dovolj, da Kia Optima Sportswagon PHEV v 9,7 sekunde pospeši do 100 kilometrov, izpusti pa – v skladu z začasnimi podatki – znašajo 34 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Elektrika se shranjuje v litij-polimerno baterijo s kapaciteto 11,26 kWh, ki zadostuje za do 60 kilometrov električne vožnje s hitrostjo do 120 kilometrov na uro.

Seveda je pomemben tudi podatek, da kombijevski prtljažnik s 440 litri za 133 litrov presega limuzinskega, poveča pa se ga lahko na 1.574 litrov.

Kia Niro PHEV, ki bo v Evropi naprodaj jeseni, ima v bistvu enak pogonski sklop kot hibridni Niro, le da se mu namenili močnejši 44,5-kilovatni elektromotor namesto 32-kilovatnega v hibridu. To se odrazi predvsem pri pospeških, ki so za 0,7 sekunde boljši. Elektrika se v litij-ionske baterije s kapaciteto 8,9 kWh (Niro 1,56 kWh) seveda shranjuje tudi preko električnega priključka, ki predvidoma zadostuje za 55 kilometrov električne vožnje. Tudi emisije so manjše, saj uradno znašajo 30 gramov ogljikovega dioksida na kilometer (Niro 88 g/km).

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri