Kia Stinger GTS bo lahko tudi 'driftala'

22. 4. 2019 | Jure Šujica
Deli

Pri Kii bodo za to poskrbeli v omejeni izdaji izvedbe GTS.

Kia Stinger je s prihodom na trg pred dvema letoma brez dvoma pomagala znamki, da je stopila korak višje in pridobila še nekoliko boljši ugled avtomobilske javnosti. Še posebno navdušujoča je različica GTS s 3,3-litrskim bencinskim motorjem V6 z dvema turbo puhaloma, s katerima je vozniku na voljo 365 'konjev' oziroma 268 kilovatov moči. Vse skupaj pa bo za omejeno številko kupcev zdaj postalo še nekoliko bolj zanimivo.

Na Kijinem razstavnem prostoru newyorškega avtomobilskega salona se je namreč pod žarometi sončila v živo oranžno barvo odeta posebna različica izvedbe GTS. Ta bo namreč na voljo v posebni in omejeni različici 800 vozil skupaj s številnimi dodatki iz ogljikovih vlaken (pravih vlaken, ne imitacije), glavna novost, ki jo avtomobil prinaša, pa je tako imenovani dinamični pogon na vsa štiri kolesa, poimenovan D-AWD. Ta je namreč po novem na zadnji osi opremljen z mehansko zaporo diferenciala, ki naj bi ob zdrsu pomagal bolje razporediti moč med obe kolesi.

Le za ameriške kupce

Z novostjo želijo pri Kii narediti kompromis med izvedbo z zadnjim pogonom in izvedbo s štirikolesnim pogonom, pri čemer pa je novosti še več. Voznik bo namreč moč lahko prenašal med zadnjim in sprednjim kolesnim parom, pri čemer bo na zadnjem kolesnem paru v programu Comfort na voljo 60, v programu Sport 80, v programu Drift pa kar 100 odstotkov motorne moči. Čemu je namenjen ta program, pove že njegovo ime, pri tem pa pri Kii dodajajo, da avtomatski menjalnik tudi pri polni motorni obremenitvi in visokih vrtljajih ne bo zamenjal prestave, če voznik tega ne bo želel.

Poleg vseh navedenih sprememb bo pri Stingerju GTS poskrbljeno za nekoliko boljše počutje v notranjosti, kjer bodo različni dodatki odeti v alkantaro in žametu podoben material, na voljo bo še sončna streha, za dobro glasbeno izkušnjo pa bo poskrbel 720-vatni avdio sistem proizvajalca Harman/Kardon.

Pri celotnem paketu je tako le ena slabost. Omenjeni avtomobil (mogoče ga bo naročiti tudi le s klasičnim štirikolesnim pogonom) bo na voljo le ameriškim kupcem. Ti si ga bodo sicer lahko omislili že v naslednjih dneh in tednih, zanj pa bodo morali odšteti vsaj 44.000 oziroma 46.500 dolarjev, če se bodo odločili za različico s pogonom D-WAD, kar znese le dobrih 39.000 oziroma 41.300 evrov.