Kia XCeed briše mejo med križanci in kombilimuzinami

Ponudbo Ceeda dopolnjuje ravno v vrzeli med Stonicom in Sportageom, a na popolnoma svoj način.

Kia XCeed briše mejo med križanci in kombilimuzinami (foto: Kia XCeed) Kia XCeed
27. 6. 2019

Družina Kiinih vozil Ceed dobiva novega člana, že četrtega po kombilimuzini, karavanu in tako imenovanemu 'shooting brake-u', v kar se je v zadnji generaciji prelevil nekdanji trivratni 'hot-hatch'. A čeprav na trg prihaja kot zadnji, pa Kia Xceed – mimogrede, gre še za eno vozilo znamke Kia, zasnovano in izdelano (zgolj) za ter v Evropi, pa bi znal novinec, za katerega se zdi, da gre bolj kot za križanca 'le' za dvignjeno kombilimuzino pa bi XCeed pri marsikom lahko postal prva izbira. Vsaj sodeč po trenutnih trendih v avtomobilski industriji.

Da ne gre za križanca poudarjajo tudi Korejci sami, saj novinca pri Kii predstavljajo kot alternativo velikim križancem, kljub vsemu pa ga še vedno uvrščajo med kompaktne križance. A če se zdi da bo s tem lezel v zelje Stonicu, temu ne bo tako, saj je od slednjega nekoliko daljši, med drugim pa bo po zaslugi sedem centimetrov večjega medosja tudi prostornejši. Pravzaprav bo celoten avtomobil tudi opazno daljši od kombilimuzine – 25 milimetrov na račun sprednjega in 60 milimetrov na račun zadnjega previsa, medtem ko je v šririno za 26 milimetrov širši.

Spremenjene zunanje dimenzije in večja oddaljenost od tal pa se seveda pozna tudi znotraj (sicer po zaslugi enake armature plošče v vseh modelih znane) kabine. Sedeži so namreč tako spredaj kot zadaj postavljeni 42 milimetrov višje, še precej bolj dobrodošel pa bo prostornejši prtljažni prostor. 426 litrov prostornine je seveda manj, kot na primer pri karavanu, a hkrati uporabnih 31 litrov več kot pri kombilimuzini.

Hibrida z letom 2020

Biti najmlajši v družini pa včasih prinaša tudi določene prednosti, še posebno, ko je govora o novostih. Xceed bo tako deležen nove, 12,3 palcev široke armaturne plošče ločljivosti 1920x720 točk, poleg tega pa bo na doplačljivem 10,25-palcev širokem zaslonu info-zabavnega sistema med drugim omogočal uporabo telematskega sistema UVO Connect.

Sicer pa bo Xceed podobno kot Proceed ciljal na bolj dinamične kupce in tako si bo par delil tudi motorno ponudbo. Trije bencinski motorji s prostornono enega, 1,4 in 1,6 litrov bodo ponujali med 120 in 204 'konje' oziroma med 88 in 150 kilovatov moči, 1,6-litrski dizel pa bo razpolagal s 115 ali 136 'konji' oziroma 84 ali 100 kilovati. Celotna peterica bo na voljo že ob prihodu v prodajne salone, kar naj bi se zgodilo že v naslednjih tednih, v letu 2020 pa bo moč naročiti še izvedbo z blagim oziroma priključnim hibridom.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri