Lamborghini SC18 - unikatna združitev Lamborghinijevega znanja in voznikovih želja

17. 11. 2018 | Jure Šujica
Deli

Gre za dirkaško naravnan cestni avtomobil s koreninami v razredu GT3.

Vsak pravi avtomobilist bi si, če denar ne bi bil problem, slej ko prej privoščil svoj sanjski (športni) avtomobil. Če je denarja dovolj, so želje seveda večje, a po navadi je tako, da več ko je denarja na razpolago, bolj redki so želeni avtomobili. Obstaja seveda druga rešitev – ob predpostavki, da so sredstva neomejena: izdelava lastnega športnega avtomobila pri eni izmed slovitih avtomobilskih tovarn. V tem primeru je to Lamborghini.

Pravzaprav za avtomobilom, o katerem v nadaljevanju pišemo, ne stoji oddelek za proizvodnjo osebnih avtomobilov, ampak kar hišni dirkaški oddelek, poimenovan Squadra Corsa. V tem oddelku, kjer po navadi izdelujejo dirkalnike Huracan GT3, so namreč pred kratkim izdelali unikatni superšportni avtomobil po željah stranke – prvi tovrstni projekt v zgodovini oddelka – poimenovan SC18. A roko na srce, govorimo o cestnem dirkalniku.

'Karbonski mešanec'

6,5-litrski motor V12 namreč proizvede kar 770 'konjev' oziroma 566 kilovatov moči, slednja pa se na kolesa prenaša s pomočjo sedemstopenjskega menjalnika s tehnologijo 'neodvisne prestavne ročice' ISR. Najvišjo moč avtomobil razvije pri 8.500 obratih na minuto, 'že' pri 6.750 obratih pa je na voljo maksimalen navor, ki znaša 720 njutonmetrov.

Drugih podatkov o avtomobilu Lamborghini ni zaupal, z izjemo tega, da gre za zelo nizek – oddaljenost od tal znaša 109 milimetrov – in zelo lahek avtomobil, za kar je poskrbela sestava iz (pričakovano) ogljikovih vlaken. Avtomobil je bil poleg tega deležen številnih aerodinamičnih dodatkov po zgledu Huracana Super Trofeo EVO in GT3 EVO, med drugim krilc, zadnjih blatnikov, reže za vstop zraka in kup drugih dodatkov. Cena? Ostaja neznanka, a gotovo govorimo o milijonih evrov.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"