Lancia Delta, kot je še ni bilo, prihaja v Basel

Avtomobil, ki predstavlja romantično vizijo avtomobilskega sveta Eugenia Amosa, bo izdelan v seriji 20 primerkov, za vsakega pa bo treba odšteti približno 300.000 evrov.

Lancia Delta, kot je še ni bilo, prihaja v Basel (foto: Newspress) Newspress
5. 9. 2018

Poznamo dve vrsti delavnic za avtomobilske predelave. Prve vzamejo nove športne avtomobile in jih z najmodernejšo tehnologijo še nekoliko izboljšajo, jim dodajo še več moči, še nekoliko izboljšajo videz in jih s tem naredijo še nekoliko bolj ekskluzivne. Potem pa so tu druge, ki jemljejo starejše (klasične) avtomobile in jih z modernimi materiali korenito izboljšajo, pri čemer jim še vedno ohranijo tisti pravi pridih stare šole.

Med slednjimi je zagotovo najbolj znano ameriško podjetje Singer, znano po vrhunskih predelavah Porschejev 911. V ta svet se je zdaj vmešalo še italijansko podjetje Amos Automobili v lasti italijanskega dirkača in avtomobilskega navdušenca Eugenia Amosa, ki bo na bližnjem avtomobilskem salonu klasičnih avtomobilov Grand Basel Show predstavil svojo vizijo svojega najljubšega avtomobila, Lancie Delte HF Integrale, poimenovane Automobili Amos Lancia Delta Futurista.

»Ta avtomobil mi pomeni veliko. Predstavlja romantično vizijo v aseptičnem, brezkužnem, hitrem, umetnem in neoprijemljivem svetu. Ta avtomobil je bil zame zadostitev že v času, ko sem bil še stranka, in tudi zdaj, ko avtomobile proizvajam sam. Hrepenim namreč po preteklem, idealiziranem času, ko so bili človek, forma in vrednote ključni del izdelka. Avtomobil je zato čist, analogen, surov. Potrebno je bilo ogromno dela izredno talentiranih ljudi, a nam je uspelo odstraniti ves balast in obdržati tisto, kar mi največ pomeni,« je na družabnem omrežju Twitter zapisal Amos.

Zmes starega in novega

In spremembe so bile nedvomno velike. Amos in sodelavci so namreč vzeli školjko serijske Lancie Delte in jo temeljito predelali. Serijske karoserijske plošče iz jekla so nadomestile aluminijasti, ročno izdelani kosi, plastične odbijače, pokrov motorja in še nekatere druge dele so nadomestili s takšnimi, narejenimi iz ogljikovih vlaken, pozorno oko pa bo opazilo, da je avtomobil izgubil zadnji par vrat. Zgolj z omenjenimi posegi so celotno maso avtomobila, ki tako tehta 1.250 kilogramov, zmanjšali za kar 90 kilogramov.

 

This is not a press release. Automobili Amos is a serious company that doesn’t take itself so seriously. Today everyone is asking us for the numbers. How much does it weight? 1250kg. Good. How much horsepower? About 330. Fantastic. How much does it cost? About 300.000€. Expensive. The question I yet have to hear is ‘Why, Eugenio?’. Nobody has asked for an explanation so far. And I really don’t get it! In the end the numbers really mean nothing in this context. Because I’m talking about passion and nostalgia and euphoria and these feelings are not measured in numbers. So, why? Well, this car means a lot to me. It represents my romantic vision in a world that is too aseptic, too fast, that runs like the wind, superficial and intangible. This car means that I had enough of the car world, both as a client before and as a manufacturer now. I long for a bygone, idealized time when men, values and substance were at the core of the product. Therefore this car is pure, analogic, raw and essential. It took a ton of work from some very talented people but we managed to cut away all the fat and leave only what really matters to me. I chose the Delta because it’s the car that made me fall in love with cars in the first place. I was 7 years old. My father had a beautiful Giallo Ginestra. I don’t know why but it made me feel special. Those memories are made of smells, of that soft Alcantara touch, of confused noises. This is what I always look for in a car. This is what I can offer. I can only offer what I like, even if it’s an end in itself, apparently useless. #AutomobiliAmos #LanciaDeltaFuturista #MakeLanciaGreatAgain

A post shared by Eugenio Amos (@automobili_amos) on

Obsežnih predelav je bil na drugi strani deležen tudi motor. Ta je dobil po meri narejen sistem hlajenja, izboljšan sistem za zajem zraka in modificiran zbiralnik izpušnih plinov. Moč motorja se je tako z 215 povečala na kar 330 'konjev' oziroma 243 kilovatov. Manjših predelav je bila deležna tudi notranjost, odeta v rjavo alkantaro in z dodatki ogljikovih vlaken okrog sredinskega grebena.

V podjetju Amos Automobili bodo izdelali oziroma predelali le 20 vozil, za vsako pa bo treba odšteti okoli 300.000 evrov. Kupcev zagotovo ne bo zmanjkalo. En primerek je bil tako že rezerviran, zanj pa se je odločil ravno lastnik in ustanovitelj zgoraj omenjenega podjetja Singer Vehicle Design, Rob Dickinson.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri