'Mali BMW M3' premierno v Los Angelesu, podrobnosti razkrite

V primerjavi s predhodnikom se bo na vsa štiri kolesa M340i prenašalo kar 48 'konjev' moči več.

'Mali BMW M3' premierno v Los Angelesu, podrobnosti razkrite (foto: BMW) BMW
13. 11. 2018

Novega BMW serije 3 smo si pred dobrim mesecem že nekoliko pobliže ogledali, saj je krasil razstavni prostor nemške znamke na avtomobilskem salonu v Parizu, kljub temu pa bomo morali na njegov prihod na ceste počakati vse do spomladi. Da pa v vmesnem času ne bi upadlo zanimanje za avtomobil, BMW že nadaljuje predstavljanje novih različic modela. Prva izmed njih je 'rahlo' pikantna in sliši na ime M340i xDrive Sedan.

Gre za limuzinsko različico (karavan serije 3 na svojo predstavitev še čaka), ki pa bo – kot že ime pove – ciljala na bolj športno naravnane voznike. Pod pokrovom motorja bo namreč popolnoma nov, trilitrski linijski šestvaljni motor s turbo puhalom, ki bo od starega močnejši za kar 48 'konjev', skupna moč pa se bo tako že približala 400 'konjem' in bo znašala 374 'konjev' oziroma 275 kilovatov. Prirastek moči so dosegli s povečanjem pritiska, s katerim gorivo vstopa v izgorevalne komore na 350 barov, in posodobitvijo dvojnega sistema krmiljenja ventilov Vanos.

Številke govorijo zase

Poleg prirastka moči bo novi M340i razpolagal z nekoliko večjim navorom, ki bo znašal okroglih 500 njutonmetrov, moč pa se bo na vsa štiri kolesa (s poudarkom na zadnjem paru) prenašala prek že znanega osemstopenjskega menjalnika. Zmogljivosti? Najvišja hitrost bo tradicionalno omejena na 250 kilometrov na uro, bo pa avtomobil prvo 'stotico' dosegel v le 4,4 sekunde, kar je pol sekunde manj kot pri predhodniku. Za primerjavo, Porsche 911 Carrera potrebuje za enak dosežek dodatni dve desetinki sekunde več.

Kot se za vsakega BMW-ja z oznako M spodobi, bo M340i deležen nadgradnje zavornega sistema in vzmetenja. Pod 18-palčnimi (ali opcijsko 19-palčnimi) platišči se bodo namreč skrivali zavorni diski premera 348 (spredaj) oziroma 345 milimetrov (zadaj), v katere bodo grizle štiri- in enovaljne zavorne čeljusti. Izboljšano vzmetenje bo nižje za 10 milimetrov. Sicer pa bosta po zgledu preostalih vozil družine M spremenjeni tudi zunanjost in notranjost vozila, kjer bodo nameščeni številni logotipi oddelka 'M', vključno z napisom M340i na sredini digitalne instrumentne plošče. Čas prihoda? Nekoliko bo treba počakati, prvi primerki naj bi na cesto zapeljali šele sredi julija 2019.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri