Mazda6 z bogato prenovo

Mazda6, ki našem trgu igra nezanemarljivo vlogo (v svojem segmentu je na šestem mestu), je doživela celo vrsto sprememb.

19. 4. 2010

Novi so, med drugim, prednje in zadnje luči, prednji odbijač, platišča, barve (štiri od skupaj osmih), sedeži, barve oblazinjenja, merilniki, nekateri gumbi ter notranji okrasni elementi.

Tudi mehanika je v marsičem nova; povsem nov je dvolitrski bencinski motor z neposrednim vbrizgom (2.0 DISI), ki zmore 114 kilovatov (in zanj je petstopenjski samodejni menjalnik tudi izboljšan), izpopolnjeni so 2, 2-litrski turbodizli (najšibkejši tudi z nekaj več moči in navora), izboljšani so vzmetenje, blaženje, vpetje prem ter volanski mehanizem in na voljo sta tudi sistema za pomoč pri speljevanju v klanec ter za opozarjanje na vozilo v mrtvem kotu.

Tudi po prenovi bodo v ponudbi vse tri karoserijske različice ter šest motorjev (3 + 3), poslej pa bodo paketi opreme le še štirje (namesto dosedanjih petih). Najcenejša je štirivratna Mazda6 1.8i CE, ki stane 20.990 evrov. Za peta vrata je treba doplačati 400 evrov in za kombijevsko karoserijo še dodatnih 700 evrov.

Skok od bencinskega do turbodizelskega motorja je vreden dva tisoč evrov. Upoštevaje karoserijo, motor, samodejni menjalnik (za 2.0 DISI) ter paket opreme je ta hip v ceniku 42 različic, od katerih je najdražja Mazda6 Sport Combi CD 180 GTA Luxury Navi, ki stane 35.690 evrov.

Da bi dosegli načrtovan šestodstotni tržni delež v svojem segmentu, nameravajo v Sloveniji letos prodati 300 Mazd6, kjer bodo prevladovale petvratne (56 odstotkov) in turbodizelske različice (65 odstotkov) v opremi TE (45 odstotkov). (VK)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri